< prosinac, 2007  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (6)
Listopad 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

design by mala_sa_marsa =)
Komentari On/Off

Opis bloga

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Ovako.... Ovaj blog bi trebao biti fancy ali nadasve cool! XD
Blog sam napravila radi...neznam čega, nije ni važno! Ali želim da vas ne zamara to što ćete na ovome blogu slušati samo moja jadikovanja,moje gluposti iz škole,probleme mojih frendova i mene..naravno,lol, ma ugl..(btw)
Čuvajte mi se,komajte me i posjećujte me! kissich!:)
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Music

Free Music


Free Music
Image Hosted by ImageShack.us


...LINKOVI...

tonka
x...LuDaChA...x
masha
norkica
avrilka
marta
iwa
dora
ana i monika
marija k.
vale
bodo
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

A ovo su neki ljudeki iz mog razreda...

Ima<a href=
ŠKARO I BEROzubo
Image Hosted by ImageShack.us

BEROeek
Image Hosted by ImageShack.us

AVRILKA I IVAsmijeh
Image Hosted by ImageShack.us

BUBO,IVKA,BLAŽyes
Image Hosted by ImageShack.us

NINA I BUBOnaughty
Image Hosted by ImageShack.us

IVA I TONKAsmokin
Image Hosted by ImageShack.us

JOŠ JEDNOM IVKA..yes
Image Hosted by ImageShack.us

NINA I TONČIsretan
Image Hosted by ImageShack.us

MARTA I NORAzujo
Image Hosted by ImageShack.us

KORINA I IRENAthumbup
Image Hosted by ImageShack.us

DORAburninmad
Image Hosted by ImageShack.us

NAŠI DJEČACInaughty
Image Hosted by ImageShack.us

ONAK,OVO SAM JAbang
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Nešto o meni,a malo...

Image Hosted by ImageShack.us

Ime: Ana
Prezime:Vidović
God:14
Razred i škola: I.B.Mažuranić, 8d
Moja raska: Marica... OLIVA!!!
Volim: Boga,sunce,rolati se,frendove i frendice,
dečke(samo ne pojedince),nogomet,
serije,gluposti,SMIJATI SE!!!!
Nevolim: umišljenost,arogantnost,dvoličnost,laži,
preseravanje,tmurnost,dosađivanje,
biti tužna,kad su moji frendovi tužni...
Moje naj frendice su: Nina,Tonka,Korina,Irka,
Avrilka,Dany P i S,Dunja,Mare,Vale,Iva,
Marta,Dora,Nora,bla,bla..
Naj frendovi: Bodo,Blaž,Škaro,Bubo,Toni,Bero,
Ćigi,Ila,Puzo,bla,bla,bla...
Naj glumac: Chad Michael Muray
Naj glumica: Angelina Jolie
Naj serija:The Tree Hill,O.C
Uglavnom mogla bih još pisati al mi se neda,
pa vas pozzam....wave

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



srijeda, 19.12.2007.

Hi hi...ma lol...

x...ma opet sam luda...x
mislim ono u zadnje vrijeme nisam normalna
nemogu doćekati novu godinu...
onak frendovi i ja svađamo se oko sitnica...
ma svi smo mi budale...
a joj da..
pozzam vas i kommajte me...
kisskisskisskisskisskiss
baj baj...mahwavemahwavemahwave

|Komentiraj 62| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.