< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Studeni 2007 (3)
Travanj 2007 (7)
Ožujak 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by [TinchA]




 

[subota][14.04.2007.]

o svemu po malo

mahsuper ste mi i stvarno sam sretna, što imam tak puno komentara...
naravno sada pišem , zato da komentirate ovaj post...
i oni koji ga ne pročitaju..
nadam se da će i oni komentirati..
pa i ja često ostavim komentar, ane pročitam post...
ak je neki tako glup naslov, kao ovaj naprimjer...
ali eto napisat ću nešto dobro...


Zlatko je opet počeo cimat i slati poruke...
a glup je... nema pojma o stvarima za koje treba znati..
igra nogomet a glup je, i nezna igrat...


da, a jučer opet nismo radili cjelu vježbu na vatrogascima...
i došla onba glupa marijana...
ja i ona se nepodnosimo... živcira me jer nejde u našu grupu,
a dođe na naš trening, pa sere nešt, i radi umjesto nas..
a ja ko ja , neću šutit i ja se počela derat na nju..
zato što je uzela pumpat, a meni neda..
i to je bilo ovako..
pumpa ona i kažem ja "ajd daj meni da ja pumpam".
a ona meni "pa ja sam uzela prva.."
"joj ti ni nejdeš s nama u grupu a tu nam pametuješ" ja kažem
ona onak ljuto "a evo ti" i gupne pumpu napravi neku grimasu i stane sa strane..
kak me naživcirala... al briga me ja ne popuštam, a sretna sam što neće ići s nama na natjecanja..


i tako...


ae ljudi komentirajte jer morate oboriti rekord..
dokazali ste da možete, pa pnda na posao..
mora biti više od 80 komentara...
mah



pozzzz&ki$$



[ 105 KomentarA ][PrinT ][# ]


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.