hapy

nedjelja, 29.10.2006.

SUBOTA NAVEČER

Odem ja sa frendicom u Big-mama, jedan nocni klub, moglo bi se tako reci, gdje se veceras u zivo svirala odlicna glazba, koji stil? coolSvega pomalo ali naravno ne narodnjaci (nemreš vjerovat)bang Odjednom nedaleko naseg stola ugledam poznatu facu i kad bolje pogledam, moj dobri frend s mora. .?ac. Mislim si sad mora biti zabavno, jer gdje je on sa svojom ekipom je ludilo i zajebancija do jutra,a nas dvije predobro raspoložene s par bavarija u dupetu i ajmo u rasturanje Big Mameparty. Naravno mlatili smo po pivama ne znam ni ja po cemu nismo i mozete si misliti ko je zadnji napustio ambijent. Mi!!!smokin I eto me u nedeljno popodne sva podbuhla i strgana iznam da se neću oporaviti još dva dana od lumpanjazujo,al sa osmjehom na licu jer ipak možeš naći mjesto u Zagrebu gdje nema fucking narodnjaka i gdje je muzika novog (ili starog)vala.thumbup

29.10.2006. u 13:56 • 8 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

sve o svemu

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr