Gods are crazy,stars are blind......If you show me real love, baby, i'll show you mine!=)

nedjelja, 03.09.2006.

Sutra škola!Aaaaa!

Evo, da napišem novi post!=)
Sretna sam zbog broja komentara!
Hvala svima koji su mi pisali kommentare!
Imam novu pozadinu....=)
Ne brinite! Brzo ću ju ja promijeniti!
hehe...Kada ju stalno mijenjam!
Posjetite moj novi blog pictures4u.
I glsajte, u kommentare napišite broj slike
koja vam je naj!:) A sada malo o školi!
Image Hosted by ImageShack.us

Jooj.... sutra škola!=(
Mislim, ljeto je jaako brzo prošlo!
Ali mi je bilo suuper! Išla sam
sa Sarom sama, mislim, išle
smo same na bazene, 2
puta smo išle same u kino!
Prvi put je bilo malčice bolje!Hehe....
Išle smo na sleepover....Zajedno
u svatove! Bilo je odlično!!!!!!!
A sada je ljeto gotovo......
Možda budem manje pisala,
jer sigurno neću imati baš vremena
vam pisati!:( Ovim putem pozdravljam
Seinfeld Fan, ona će biti u svijetu
blogova tek u 10. mjesecu.
Neznam, škola....Već sam sve kupila,
samo još moram spremiti u
torbu! AJd, idem ja!
čujemo se sutra!
Image Hosted by ImageShack.us

- 12:53 - Komentari (88) - Isprintaj - #