Gods are crazy,stars are blind......If you show me real love, baby, i'll show you mine!=)

četvrtak, 31.08.2006.

Da ja napokon napišem post!=)

Ljudi, evo, napokon vam se javljam! Ja nisam pisala,
ali sam zato dobila 162 kommentara!=) BAŠ sam sretna
zbog toga!;) Ovako, da prvo kažem da više ne pravim
pozadine
, još ću jedino dori poslati barta, ali više nikome.
Znate zašto??? Zato jer sve to ne stignem! Napravila
sam novi blog.....:) bannerworld nadam se da ćete ga
posjetiti i ostaviti koji komentarček.
A sada da vam objasnim za pozadine. JA pravim bannere,
a pravim i pozadine, a po cijele sam dane samo slala i
uređivala....Nisam stigla ni post napisati!
ZAto prekidam saa pozadinama. Bannere, naravno,
pravim!=) Pa, javite se! Morate mi tamo napisati narudžbu!
OVDJE NE SMIJETE! Mislim, ako ovdje naručite,
ja vam neću napraviti! Morate tamo ostaviti komm ako
želite banner.=) Tamo vam pišu sva pravila! Morate ih
poštovati. Eto, dosta o pozadinama i bannerima,
pređimo na nešto drugo!=)
Joj, kako slatko!:)

Ovako, moj današnji dan:
Probudila sam se oko pola 9. U pola deset krenula u glazbenu.
Imala sam sviranje. Tamo su bili Lucija, Jakob, Marija i Zvonimir,
ma cijelo društvo!naughty Prvo sam malo vježbala... Onda
sam morala čekati, pa sam se zabavljala sa Lucijom.=) Ja sam
imala probu. A onda se ispostavilo da fali pola klavirske
pratnje!zujo Pa nisam ni cijeli koncert svirala! Onda sam opet
bila sa Lucijom. Izašle smo iz učionice i malo pričale sa
Marijinim tatom, Lucijinom mamom, i jakobovom mamom. Pa
smo gledale kada imamo solfeggio. Tek kada sam bila došla
bile smo sa Dorom i saznale da će će još uvijek ići na orkestar!
Super!=) Onda smo otišle da si ona kupi nešto za pojest. A
onda sam ja imala sviranje.Pa sam čekala u zbornici mamu....
Otišla na komp....Pa prestala....Listala Avon.....I tak....Onda
smo išle kući, svratile do Konzuma, I sada vam pišem!=)
Već sam kupila stvari za školu. Nemogu vjerovati da će za tri
dana početi! A znate kada je moj rođoš???? 11.9.!
Za 11 dana!=) Jedva čekam! Slaviti ću prvu subotu nakon
početka škole, tj. 2 dana prije mog rođendana!:0)
Sara će prespavati, a možda i Karla i Ela....Moram ih pitati.
Eto, to bi bilo to!
ZNAČI POSJETITE MOJ NOVI BLOG; I NIKOME VIŠE NE
RADIM PREDLOŠKE!

Britney Spears....Iz spota Stronger!

- 13:46 - Komentari (93) - Isprintaj - #