Gods are crazy,stars are blind......If you show me real love, baby, i'll show you mine!=)

petak, 25.08.2006.

Post sa zakašnjenjem!=)

Ej, ljudi! Sorryjte mi što jučer nisam napisala post,
ali nisam imala vremena!!!Ali, dobro, sada vam pišem!
Puuuno hvala za komentare! Sve sam vas stavila
u linkiche! Mislim, svakoga tko mi je napisao komentar!
Imate suuuuuuuuuuper blogove!;)
Jučer mi je bila Sara... Nije bilo ništa posebno!
Bile smo na netu, vani....Itd.... A ja sam navečer išla
u Mc'Donald's! Uzela sam srednji pommes frittes,
2 hamburgera, sok & mali shake od vanilije! Mmmm....
DAnas idem na vjenčanje! Nemam pojma šta ću obući!
Danas idem po knjige!
Shakira je baš COOL!=)

PRAVIM PREDLOŠKE!

E, da! Pravim predloške, dizajne od poznatih!
Mislim, Shakira, Britney, Lindsay Lohan.....Bilo koga!
Pa, javite se, tj. u komentar napišite svoj mail,
koga želite na pozadinu i ja ću vam napraviti predložak,
poslati u mail-u kod, i objasniti gdje kod trebate staviti!
A kada stavite predložak na blog, javite mi, da vidim
kako je ispalo!=)
Nadam se da ću dobiti puno komentara, u vezi toga!
Eto, nemam više šta za reći, tako da.....
Boook!
FancyCurka!
Paris je tu baš slatko ispala!;)

- 12:31 - Komentari (56) - Isprintaj - #