Gods are crazy,stars are blind......If you show me real love, baby, i'll show you mine!=)

nedjelja, 20.08.2006.

Novi post!

Evo, da vam se javim!
Jučer mi je bila Sara, i suuuper smo se zabavile!
JA sutra idem prespavati kod nje...
Ostajem do utorka negdje 4, pola 5....
Nadam se da će nam biti suuuper!
Mislim, uvijek bude!;)
Nama je uvijek zabavno na sleepover-u! A i kada
samo dođemo jedna kod druge na jedan dan!
Uvijek nam je zabavno!
Jooj, još samo 2 tjedna do početka škole....
Meni su ova tri mjeseca proletjela!
Voljela bih da se možemo još malo odmarati!
Ali.... Sada će škola, i.... Za 10 mjeseci
ćemo se opet odmarati! Jooj, kako to
zvuči!!! 10 mjeseci.... Puuuno!!!!
NAdam se da ću dobiti puuno komentara
kao i na prošlom postu!
Jooj, bila bih tako sretna!
Nadam se da ste primjetili nove pjesme na mome
blogu! Meni su baš cool!
A sada..... Današnji dan, kao i uvijek!

-Probudila sam se oko 10.20h
-Gledala TV, doručkovala
-Išla na net....
-Ručala
-Gledala film
-Vježbala violinu
I SADA VAM PIŠEM!

Shakira je odlična pjevačica!!!=)

U četvrtak će Sara doći kod mene prespavati,
a onda....MALA STANKA. Mislim, taj sljedeći
tjedan se moramo pripremati za školu, pa se
nećemo moći tako često družiti....A onda....
Ne mogu to ni napisati......Morati ću mucati!
Š-K-O-L-A!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ali, takav je život! Šta se može???
Nema vam više šta pisati, pa ću se morati
odjaviti!Hehe...LOL.....Hihihuheha..............
Znam, pišem gluposti!
Bok, kraj je posta, kraj je mom kratkom
javljanju!
Boook, do sljedećeg postanja!

Vaša FancyCurka!


MA,najbolja!

- 21:55 - Komentari (84) - Isprintaj - #