Gods are crazy,stars are blind......If you show me real love, baby, i'll show you mine!=)

petak, 18.08.2006.

Šta da pišem za naslov??? Možda neku glupost kao: Puf! Post se odjednom stvorio!=)

Evo me natrag!
Znam da neko vrijeme nisam pisala, na blog....To je bilo zato jer
mi nitko nije ostavljao komentare! Ali, ono, nitko!!!!!! Stalno je
visio taj jedan kommich od Jelene.... Ali sada sam dobila 2
komma! Ma, to uopće nije puno! Ja bih, negdje 20 kommentara!!!
Ali, pređimo na drugu temu. Jučer sam bila kod Sare. Bilo nam je
suuper! Ona može slati slike & animacije s kompjutera na mob,
pa je onda i meni poslala neke suuper od Olsenica & slike neke....
SUPER SU! Sutra će Sara doći kod mene, a ja kod nje prespavati
u ponedjeljak. U utorak sam sa Jasom, Filipom(Filip), Vlatkom
(Vlatko) i Sarom bila u vikendici od mojih Bake i dide. Bilo je
odlično! Nama(Jasenki, Mom bratu, vlatku i meni) su baka i dida
kupili jednu vikendicu pokraj njihove, a naš je balkon(terasa) i
jedna slatka sobica! Ja sam to u utorak prvi put vidjela!!! I
odmah mi se svidjelo!:) Igrali smo Badminton, nas tri cure smo
snimale film, slikale smo se.... A na kraju smo svi 5-ero pekli
slaninu! Jooj, da znate kako je bila fina....Mmmm....
Imam puno slika koje sam slikala & izabrala sam 22(!!!) koje
bih mogla staviti na blog, ali možda drugi put!

Slika je zakon!=)

DANAŠNJI DAN:

Probudila se u 8.

Išla na violinu u 15 do 9, imala sam ju u 9h.

Poslije toga otišla u Supermarker, a zatim u Konzum.

Otišla kod bake po bateriju za kameru, ostavila sam ju bila u
vikendici!

Došla kući, ručala....

Bila sa tetom, ona je došla.

Igrala Simse...

--------------------------

Sada sam malo prčkala i istraživala! Sigurno ste primjetili moju
novu pozadinu. Jel' vam se sviđa???? Meni da!naughty

Idem ja sada!
Boook, ANa:)


Hilary je tu baš slatko ispala!

- 21:17 - Komentari (78) - Isprintaj - #