nedjelja, 22.04.2007. ♥

♥ LUDILO...

Evo da ponesto napisem o sinocnjoj veceri...
Ja i moje curke smo oko 21h stigle kod Kundre....
Nije bilo bas puno,jer je jos bilo rano....
Zatim sam nakon nekog vremena otisla u Harry,gdje su dosli neki bajkeri...,
a zatim u Feniks...
Kako nigdje nije bilo nikoga,(nisam ni namjeravala nikud ici od Kundre,al sam morala s jednom frendicom da nesto obavimo)
I tako samo se vratili kod Kundre,gdje je bilo pre natrpano,atmosfera super,reflektorici udaraju na sve strane...a koliko je dima bilo...!!!
BTW...bilo je super....svi smo plesali,pili....e to je ono sto kazem da necu radit...al kad dode subota...popijem pa me udari u glavu....partyparty
Najvise me zivciralo sto nije bilo mjesta pa smo se naguravali kao pilici u gajbi....
Najludi mi je bio Kaci koji je dosao s lickim prslukom i torbom te cvijeticem u kosi....(legenda)Ha,Ha...
Ma...bilo je ludo i nezaboravno....sto da vam jos kazem....

POZZ...MOJIM NAJDRAZIM CURAMA...ANI,POLY,MAJI B.,EVI I MAJACHI....VOLIM VAS...

Friendster images

image hosting file

image hosting file

bottom: 0">Images for your blog

Images for your blog

♥ 10:36 ♥ komentari (5) ♥ printLUDILO...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.