< Piczo right-click protect message. To customize, edit the text between the quotes' ' below. >
<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script> *Paris Hilton*

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari on ili off Image Hosted by ImageShack.us
Opis bloga

sve o nama,o našem bogatstvu i ruganju vama jadnicima.Inaravno o našim ludim provodima

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Image Hosted by ImageShack.us


pjesma od Paris


Free Music

Free Music



Free Music

slike od paris

Image Hosted by ImageShack.us


četvrtak, 14.02.2008.

Moj novi pinky poklon

Evo ja Maja sam dobila ovaj cool prepinky poklon zar nije prekrasna sofa a da znate kako je samo udobna ohh što ja to prićam vi jadnici to nemožete znati.Naime vama tatica nemože to priuštiti jer je siromašan što znaći da ste i vi jadnic.E da znate kako je udobna i mekana,nikad mekaniju nisam osjetila u dućanu je bila najskuplja i najmekanija i najbolja takvu istu sofu sam jedino vidjela ali druge boje kod jedne frendice naranćaste boje mislim stvarno opće nema ukusa ta moja već bivša frendica.Ohh pa moram staviti sliku sofe eda se uvjerite koliko je savrešena tako savršena je još samo PARIS a skoro i mi jel nemože nitko bit kao PARIS onaje njednostavno prelijepa ipresavršena joj da evo slika.

Image Hosted by ImageShack.us


Joj kako sam umorna idem se sad malo odmorit u naš prednivni jakuzi a onda se idem zavaliti u novu pinky sofu!!!!

KISS KISS

PARIS 4EVER

- 16:16 - kommaj (10) - printaj - §

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.