< Piczo right-click protect message. To customize, edit the text between the quotes' ' below. >
<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script> *Paris Hilton*

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari on ili off Image Hosted by ImageShack.us
Opis bloga

sve o nama,o našem bogatstvu i ruganju vama jadnicima.Inaravno o našim ludim provodima

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Image Hosted by ImageShack.us


pjesma od Paris


Free Music

Free Music



Free Music

slike od paris

Image Hosted by ImageShack.us


srijeda, 13.02.2008.

Lorenin novi cool poklon!!!

Evo javlja se lorena sa Kariba gdje je predivno!!!Dobila sam jedan novi cool poklon jako sladak od moje mame koju jako volim svaki dan dobijem neki cool skupocjeni poklon evo vam slika mog novog kućnog ljubimca!!!

Image Hosted by ImageShack.us


Ovo je taj mali stvor!!!Zar nije presladak??Nadam se da če se moja sluškinja dobro brinuti o njemu ako se neče dobro brinuti dobit če otkaz mislim jeste li primjetili da je bazen u pozadini mog novog ljubimca??da,da to je moj bazen !! Vi jadnici nemate sluškinju to je jednostavno preskupo za vas a mi plačamo sluškinju 3000 kn po satu zaslužuje to nebi ja uništila svoje predivne nokte zbog prašine doduše kod nas u vilama i kučama je nema.Pusa i divite se meni!!jel sam zgodna i pametna....KISS KISS JADNICI

PARIS 4EVER

- 18:17 - kommaj (47) - printaj - §

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.