< Piczo right-click protect message. To customize, edit the text between the quotes' ' below. >
<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script> *Paris Hilton*

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari on ili off Image Hosted by ImageShack.us
Opis bloga

sve o nama,o našem bogatstvu i ruganju vama jadnicima.Inaravno o našim ludim provodima

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Image Hosted by ImageShack.us


pjesma od Paris


Free Music

Free Music



Free Music

slike od paris

Image Hosted by ImageShack.us


petak, 08.02.2008.

moj novi cool rozi laptop

danas sam dobila novi laptop od mame!!!
Bila sam s njom u shoppingu i taj mi se baš
svidio!!!Mama je moja naaaaaj frendica!!!
I uvjek mi kupi što god poželim kao i moj tata!!!
Kupila sam još i puuuuuno stvari!!
Sad ću staviti slike!!!
Kiss, Lorena

Image Hosted by ImageShack.us


i evo još vam moram neke stvari pokazat koje sam ja (Lorena dobila)a ovo je super savršen IPOD koji je neprocjeniv tatica mi ga je kupio pa vidite tu ljepotu o kojoj možete samo sanjati

Image Hosted by ImageShack.us


to je to od mojih poklona za sad vjerujte bit če ih još!!!!!kiss jadnici

PARIS 4EVER

- 23:14 - kommaj (16) - printaj - §

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.