utorak, 05.01.2010.

Head over hills.... Now I can fly......

Sanjala sam opet njega....
Mog prijatelja...
Nikad nismo bili nešto više.....

Vidjela sam ga....
Pričala s njim....
Smijala....
Ali kao i u svkom snu......
Nije ništa istina...

U snu je on bio duh....
Sada se pitam što znači taj san...
Zašto sam ga opet sanjala....
A nisam dugo čak ni mislila o njemu.....

Još me i sada puno toga posjeća na njega...
Najviše pjesme koje sam tada slušala....
Ali više ne gajim nadu da ću biti s njim....
Još uvijek ga smatram samo prijateljem....



Znam da ga više ne volim....
Sretna sam sa drugim...

Ali tko snove može shvatiti....
Ja ne


13:31 | Komentari (6) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.