petak, 04.07.2008.

NoStLgIčNa

Zašto mi to radiš.... Ponašaš se kao da ne znaš što mi je. Kako se osjećam....
Kako ne razumiješ..Trudim se. Ali to me ubija. Mislim da nisam dobra. Da ništa ne znam..
Plačem. Samo da me ti ne vidiš. Bojim se reći. Ali jednog dana. Hoću. Postati ću i ja jaka.
Vidim da se brineš ali te riječi ne mogu izreće. Samo hoću plakati.
Dušo samo želim da si tu.
Pjesme pomažu da se smirim. Ti se osjećaš glupo zbog mene. Ali shvati me. Ja tebe shvatim.
Sada bar razgovaramo. Više nego prije. Ali pokušati ću te pitati. Jeli te što muči. I o čemu bi htio razgovarati.
Možda na ovom svijetu ima puno tuge. I nema pravde. Ali znam da će biti sve u redu.
Bar se nadam. Ne mogu bez tebe. I znam sve prolazi. Možda i naša ljubav....




14:34 | Komentari (14) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.