utorak, 22.04.2008.

Such a lonely day... and it's mine

Da evo i mene napokon... Ali samo zato što sutra gren ča.... i napokon ću viditi nećakinju koja ima već 7 miseci. samo što dana s nemam puno ideje za post pa neznan što da pišem. neznan nekako mi je blog dosadia, i tila bi ga malo promniti ali neznan kako. ali neka ostane za sada ovako, bar dok školu ne završim.
staviti ću jednu pismicu koju sam slučajno našla da ne bude premalo toga

Zauvijek uz tebe

Ne mogu ti odoljeti
Ne mogu reći da ne volim te
N mogu reći ne želim te
Ne mogu reći ne trebam te
I za tebe bi umro
Za tebe bi život dao!

Tvoj osmijeh me naučio uživati
Naučio me je živjeti
Tisuću puta samo zbog tebe sam se nasmijao
Samo zbog tebe moje srce je nastavilo kucati
Kada sam ga pokušao ubiti.

Kuda god otišla ti ćeš biti moja voljena
I srce ne može prestati voljeti
Nikada ne može prestati patiti
Jer srce će samo tebe zauvijek željeti
U suzama i boli
Krvavo pismo ti pišem
U suzama i krvi
Ja volim te još više
I koliko ljubav može boljeti
Toliko ču te jako voljeti
Jer nije dovoljna bol da razdvoji nas
U tebi leži moj spas
Ne dam te ne dam nikome
Ti zauvijek nosiš moje mirise
I ja tvoj zaboraviti nikada neću
Uz tebe zauvijek ču imati sreću.




18:23 | Komentari (10) | Print | ^ |

srijeda, 16.04.2008.

when he looks at me his BROWN EYES tell his soul...




Kako izraziti svoje osjećaje
Kako znati što da kažem
Nikad se nisam ovako osjećala
S tobom sam jedino živa
Tama mi više nije potrebna
Potreban si mi samo ti
I tvoji zagrljaji
O smrti razmišljati više neću
Ako me i ostaviš
Ali ja te ne želim nikom dati
Želim da si samo moj
Da samo mene ljubiš
Pod mjesečinom




Samo me pogledaj u oči
U njima ćeš vidjeti sebe
Samo me poljubi
I znati ćeš što prema tebi osjećam
Samo mi daj snage
Da ti kažem....
...VOLIM TE....




evo jedna pisma koja mi je bila prilpa uvik pa da ju stavim...




Remember the first day when I saw your face?
Remember the first day when you smiled at me?
You stepped to me, and then you said to me,
I was the woman you dreamed about.
Remember the first day when you called my house?
Remember the first day when you took me out?
We had butterflies although we tried to hide it,
And we both had a beautiful night.

The way we held each other's hand,
The way we talked, the way we laughed,
It felt so good to find true love
I knew right then and there you were the one
ooh oh oooh

I know that he loves me, cause he told me so
I know that he loves me, cause his feelings show
When he stares at me, you see he cares for me
You see how he is so deep in love
I know that he loves me cause it's obvious
I know that he loves me cause it's me he trusts
And he's missing me, if he's not kissing me
And when he looks at me his brown eyes tell his soul

Remember the first day, the first day we kissed?
Remember the first day we had an arguement?
We apologized, and then we compromised
And we haven't argued since
Remember the first day we stopped playing games?
Remember the first day you fell in love with me?
It felt so good for you to say those words
Cause I felt the same way too

The way we held each other's hand,
The way we talked, the way we laughed
It felt soo good to fall in love
And I knew right then and there you were the one ooh oh ohhwoah

I know that he loves me, cause he told me so
I know that he loves me, cause his feelings show
When he stares at me you see he cares for me
You see how he is so deep in love,
I know that he loves me cause it's obvious
I know that he loves me cause it's me he trusts
And he's missing me, if he's not kissing me
And when he looks at me his brown eyes tell his soul.

I'm so happy, so happy that you're in my life
And baby now that you're a part of me
You showed me,
Showed me the true meaning of love (the true meaning of love)
And I know he loves me

I know that he loves me, cause he told me so
I know that he loves me, cause his feelings show
When he stares at me you see he cares for me
You see how he is so deep in love
I know that he loves me cause it's obvious
I know that he loves me cause it's me he trusts
And he's missing me, if he's not kissing me
And when he looks at me his brown eyes tell his soul
He looks at me and his brown eyes...
Tell his soul


11:22 | Komentari (24) | Print | ^ |

petak, 11.04.2008.

I wish I could eat your cancer when you turn black



Morala sam staviti ovaj spot jer je tako dobar, čak more nekog i rastužiti. Mislim mene je ali bila sam u PMS-u pa me onda svaka sitnica more rasplakati... ali nema veze
Ako vam sporo otvara strpite se, nije to strašno... na you toube se tiho čuje pa san stavila imeem

Neznam o čemu da pišem... Sada baš i neman neke ideje pa ću ostaviti samo spot...
Pošto u mom životu nema ništa novo, misli ima ali o tome mi se ne piše jer nije tako bitno, a i koga to uopće zanima...
uglavnom prijateljica mi u nedilju ima 18 god. a slaviti će sutra pošto je subota.
To je za sada to, a kada ću opet pisati to neznam. Valjda kada dobijen ideju o postu ili možda ope napišem pismu ako mi dojde....


13:31 | Komentari (9) | Print | ^ |

nedjelja, 06.04.2008.

You have been locked inside my heart-shaped box




Što da pišem
Kad mislim i pišem samo o tebi
Kako da mislim o nečem
O nečem što nema veze sa tobom
Potpuno si me zaludio
Samo se nadam da si se u mene ti zaljubio
Kad te nema
Ja te sanjam
Osjećam...
Neznam zašto sam ponekad ljubomorna
I izgubljena
Ali samo kad sam blizu tebe
Ja osjećam
I smirena sam
Samo se pitam
Da li znaš
Da te volim
I kako da ti to rećem




Ali nakon svega
Napokon sam shvatila
Da nije ništa važno
Sve dok imam tebe





Just one chance...Just one breath...
Just in case there's just one left
'cause you know
That I love you
I have loved you all along


16:28 | Komentari (5) | Print | ^ |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.