13.10.2006., petak

Oh my god,they killed Kenny...those bastards!!!!!

Heh southpark je zakon...suck my balls!

Ljudi kaj ima....
meni dosadno to se kuzi , jer zato i pisem ovaj post...
eee sad sam se sjetio moram skinut pjesmu post blue od placeba...zakon su...
ljudi znaju za moju ne sretnu ljubav...a i jos jedan razlog zakaj pisem post...
jer vam zelim rec....da zbog te lose vijesti uopce nisam u nikakvoj jebenoj ''DEPRI''
aaa ni u jebenom cock suckin bedu....ja sam ok....da psihicki sam potisten i tuzan ....
pa i vi bi bili!

Osim toga ona je super i zgodna i pametna ...ali nije jedina na svijetu....
no jebes ljubav....nekima je super nekima nije....ali ja znam da kad se opet zaljubim...
da nece bit LOVE=SHIT...nego ce bit LOVE=SUCK MY BALLS! ....zajebavam se....
nego ce mi biti opet bit super ka jsam zaljubljen....do tad SUCK MY BALLS!!! XD XD XD!!!!

U igri za muziku su mi Slipknot,system of a down, i metallica....e da i apocalyptica!!!

i da....tak...je....to.....suck my balls.....lol....iks de....iks de....XD ....XD
eo misli mda je ovo dovoljno dugacak post...
yep...yep...ok ljudovi i ljudovi ce....pozz Luciji (sekaaa)...Ireni(kaj se smijes XD )....Lorni (glassass)....Vusbi(Computer wizard)...thats about it......yep yep....ok ljudi stavit cu malo spotova u ovaj post tak da bude jos duziiiiiroflroflroflroflroflroflrofl
ajde ljudi ....pooooooooooSUCK MY BALLZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

SLIPKNOT-LEFT BEHIND


SLIPKNOT-THE NAMELESS(uzivo, ali glazba postavljena u spot)



METALLICA-svira stare hitove ...ima i SMELLS LIKE TEEN SPIRIT...i cak od i michael jacksona ludacii ...legende!!!


ok ljudi to je sve.....pozzz....suck my balls!!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design made by v4MP1r3