Photobucket - Video and Image Hosting


Image Hosted by ImageShack.us
CLICK HERE IF U WANNA SEE-
MY PIC GALLERY OF LC


KLIK- MY WALLPAPERS@DEVIANTART


Photobucket - Video and Image Hosting

PRVA LIGA BLOGOVI





Photobucket - Video and Image Hosting
Photobucket - Video and Image Hosting
Photobucket - Video and Image Hosting

Free Counters
Free Counters

Photobucket - Video and Image Hosting



BIOGRAFIJA
1994. Milano-Andrea Ferro(bass,vokal),
Marco Coti-Zelati(gitara) iz sadašnje Lacune
osnovali su bend pod nazivom Sleep of Right.
Bubnjeve je tada svirao Michelangelo koji ubrzo
odlazi a zamijenjuje ga Leonardo Forti,Raffaele Zagaria(gitara)
a Claudio Leo im se pridružuje kao druga gitara pošto Andrea
prelazi kao vodeći vokal.Sinula im je ideja za back-vokal i to ženski.
Odlučili su potražiti ženski vokal a kako je Cristina Scabbia bila
njihova prijateljica pitali su nju i ona je pristala.
-1996 god. promijenili su ime benda u Ethereal i izdali demo
s pjesmama Frozen Feeling i Shallow end (jako brutalni vokal Andree
a Cristina standardno samo se jako malo pojavljuje njen glas i
Sirenia me podsjeća na Lacunu kada se zvala Ethereal).
Njihove snimke su bile prihvaćene od Century medie i doznalo
se da postoji bend iz Grčke pod istim imenom.
Ethereal morali su promijeniti ime.Smislili su ime Lacuna Coil na
eng.Empty Spiral.
1997.god Raffaele Zagaria, Claudio Leo,i Leonardo Forti
napuštaju Lacunu Coil.
Bend ne odustaje 1998.god. pridružuje im se Cristiano Migliore(gitara)
iz Thy Nature i Cristiano Mozzati(bubnjevi) iz Time Machine a ubrzo
i Marco Emanuele Biazzi(gitara)...
Iste godine izlazi im prvi potpuni album In a Reviere.Idu na turneje...live koncerti....festivali sa In Flames, Dimmu Borgir, Nevermore i Theatre of Tragedy....Moonspell...The Gathering..
2000.god izlazi im EP Halflife
Iste godine izlazi im album Unleashed memories
2002.god. izlazi im vrlo uspješan album Comalies s kojim postižu veliki uspjeh
Lacuna Coil je obišla cili svit ehe velike turneje,koncerti,razna događanja;Ozzfest,Download Festival,... prošle su pune 4godine i dalje su bili energični.
Sve do 2005 godine uživo Lacuna Coil nastupa sa svojim starim odličnim stvarima.
2006.god. izlazi Karmacode jako žestok album najžešći do sada a možda im donese i uspjeh kao Comalies jer postaju sve popularniji.


Image Hosted by ImageShack.us
Swamped

When you're taught through feelings

Destiny flying high above
all I know is that you can realize it

Destiny who cares
as it turns around
and I know that it descends down on me

It's just another day
the shame is gone
hard to believe
that I've let it go

Destiny can't replace my life
Scary shadows of my past
are alive

Destiny who cares
as it turns around
and I know that it descends
with a smile

It's just another day
the shame is gone
it's hard to believe
that I've let it go away

It's just a melody
it bleeds in me
hard to believe
that I've let it go


Image Hosted by ImageShack.us Heaven's A Lie

Oh no,
here it is again
I need to know
when I will fall in decay

Something wrong
with every plan of my life
I didn't really notice that you've been here

Dolefully desired
Destiny of a lie

Set me free
your heaven's lie
set me free with you love
set me free

Oh no,
here it is again
I need to know
why did I choose to betray you

Something wrong
with all the plans of my life
I didn't realize that you've been here

Dolefully desired
Destiny of a lie

Set me free
your heaven's lie
set me free with you love
set me free

Set me free your heaven's lie
set me free with you love
set me free


Image Hosted by ImageShack.us
Fragile

What? Damn, you’re right!
Dare is about obsession
It’s something inside
Wounds are bleeding in my hands
Turning blind
No one will ever stop this self made decline
Nothing really matters

He’s watching me
What if I look away and deal with it
Digging in my grave
I won’t deny it
Fragile my crystal ball shattered on the ground

What? Damn, you’re right!
Learn is about rejection
There’s nothing to hide
Wounds are healing in my hands
Turning blind
No one will ever scratch my own state of mind
Nothing really matters

He’s watching me
What if I look away and deal with it
Digging in my grave
I won’t deny it
Fragile my crystal ball shattered on the ground

He’s watching me
What if I look away and deal with it
Digging in my grave
I won’t deny it
Fragile my crystal ball shattered on the ground


Image Hosted by ImageShack.us
Falling Again

I lay, looking at my hands
I search in these lines
I've not the answer
I'm crying and I don't know
watching the sky
I search an answer
I'm free, free to be
I'm not another liar
I just want to be myself... myself

And now the beat inside me
is a sort of a cold breeze and I've
never any feeling inside
ruining me...
bring my body
carry it into another world
I know I live... but like a stone I'm falling down

I pray, looking into the sky
I can feel this rain
right now it's falling on me
fly, I just want to fly
life is all mine
some days I cry alone,
but I know I'm not the only one
I'm here, another day is gone
I don't want to die...?
Please be there when I'll arrive, don't cry... please

JEBA TE KURAC i vai se foder!LACUNA COIL IN MY HEART

30.07.2006., nedjelja

CRISTINA SCABBIA IZ LACUNE COIL

Mjesto rođenja:Milano, Italija Instrument:Pjevanje
Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us
ŠTO JE ČINI SEXY: Crna duga kosa, tamne oči, lijepo tijelo, talijanski naglasak, ljubav prema kuhanju, samouvjerenost……Treba li govoriti još?

Kako ti se roditelji osjećaju to što si u metal bendu?
CRISTINA:Sviđa im se i uvijek su mi davali podršku.

Da li si radila negdje prije nego si postala član benda?
CRISTINA:Da u jednom kafiću kao konobarica

Koja je najveća sramota koju su ti napravili muški obožavatelji u tvojoj prisutnosti?
CRISTINA:Nikada se nisu ponašali ružno jer znaju da bi ih prebila odmah!Jedino su mi možda iza leđa govorili sranja poput 'Ajme kako bi je' , ali kada su ispred mene nikada se nisu ružno ponašali.

Kada se izvodu pjesme uživo da li to sexualno napaljuje?
CRISTINA:Da, kada pjevaš i sviraš adrenalin skače i jako si uzbuđen i slično je kao kad vodiš ljubav.

Koja je najgora stvar kada si u bendu sa muškom ekipom?
CRISTINA:Neki od njih puše, a ja ne pušim. Biti pjevač moraš biti super oprezan sa svojim glasom.

Zašto mnoge žene koje su u metal bendu ne sviraju neki instrument?
CRISTINA:Možda zato što smo prelijene vježbati svaki dan.

Da li su žene povjerljivije na putu i u prometu?
CRISTINA:Da, jer nisu kao muški. One kada vide tipa ispred sebe neće govoriti 'Vidi mu guzicu ajme kako bi ga jebala' , to žene drugačije doživljavaju.

Mnogi muški pjevači sudjeluju u 'groupie' sceni. Da li i to rade žene?
CRISTINA:Ne jer muški obožavatelji nisu kao ženske. Oni ne dolaze ispred pjevačice i kažu 'Hej ajmo do svlačionice na jebačinu'. Iskreno ja ne podržavam to groupie stvar. Mislim da je jako jadno biti sretan zato što si se pojebala sa poznatim pjevačem i da možeš okolo govoriti i hvaliti se prijateljima.


Moj prijevod iz časopisa Revolver

- 20:37 - Say something (10) - JEba te kurac -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv