zao mi je

..neznam sta da vise kazem..kazete da ne pisemo vise depresivne posteve..e pa to prepustam mojim frendicama..ja nemogu jednostavno..svakim danom sve gore i gore..kako me neko moze toliko povrijediti nije mi jasno?..kako nego moze tako lagati..kako ti moze govoriti da te voli i obecavati svasta..kako moze?..a ti vidis da to misli iskreno i znas to..ja to znam..a opet radi drugo..ma zasto??..ne razumijem..i nikad necu razumijeti..opet ostajem ja sama..razocarana..ne razumijem neznam sta bi rekla..to tako boli..kako neko moze biti takav..osoba koju tako volis da te tako razocara..da te tako povrijedi..pa zar on ne razmislja o tome kako meni nece biti bolje..pa zar ne razmislja kako se ja osjecam..osoba koju tako voli..znam sta osjeca prema meni..ali neznam kako moze neko biti tako dvolican..tako odvratan a nikada nista lose nisam napravila..uvijek sam se trudila..i uvijek nam je bilo tako lijepo..ne treba mi to..ne netreba..neznam ni ja sama sta se mucim..zaborav je jedino rjesenje..ali kako zaboraviti osobu koju tako volim, koja voli mene.. ne razumijem kako me toliko puta moze razocarati i jos nesto kako me moze voljeti a to mi raditi..izgleda sve ovo cudno, znam ali ja vidim da mu je stalo..vidi se..a opet..ne razumijem i ne zelim da mi iko to pojasnjava jer ako ja ne razumijem niko nece..a i ne zelim razumijeti..pa zar decki ne razmisljaju?..kako mogu biti takvi..kako mi to moze raditi.. ne razumijem..gore mi biti nemoze..ali bice bolje..znam..ali kada?..neda mi se cekati vise..
..i jos jednom zao mi je sto pisem takve posteve ali sta da radim kad samo to osjecam..hvala svima koji ovo citate..bilo je lijepo bila sam tako sretna a onda to..hvala mu..sad bar znam kakav je znam sve..hvala jos jednom..
..nemam sta vise reci..


..forgotten..

10.12.2007. u 12:08 | 62 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da/ne

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

..blog of 3 unknown girls..
( inocent )
( forgotten )
( alone )


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Opis bloga
Ovaj blog je napravljen u namjeri da s vama podjelimo nase probleme,i muke svakog tinejdžera.....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

There are as many nights as days, and the one is just as long as the other in the year's course.
Even a happy life cannot be without a measure of darkness, and the word 'happy' would lose its meaning if it were not balanced by sadness.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Don't fear failure so much that you refuse to try new things.
The saddest summary of a life contains three descriptions: could have, might have, and should have.

... noćas se moje tijelo pod grčom boli svija...
... iz mojih očiju suze ispiru sjaj...
.... nečujni krik u jevaj se pretvorio...
... duša moja za spasom vapi...
... i opet ta bol...
... bol što razdire stijene...
... bol neprežaljenih snova...
... bol samoće...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

I dalje idem ovim mračnim putem,
putem samoće i očaja.
I pitam se što i je to trebalo,
što mi je trebao netko kao ti
koji me odveo sa pravog puta
i onda kada je bilo najbolje
otišao si daleko.
Još i sad nakon svih godina
ponovno se svakog dana vraćam
na naše mjesto
nadajući se da ćeš i ti jednom doći...


Image Hosted by ImageShack.us



ako se ikada još sretnemo
u ovome ludome svijetu..
nemoj mi ni ruku pruziti…
ako se još ikada vidimo, ti
pokraj mene kao stranac prodji..
i nemoj niti slucajno stati..
ako se nekada nadjemo.
Ako se još volimo..
Doci ce nasi dani…


Image Hosted by ImageShack.us



...čak i kad te ne vidim,
znam da si tu.
čak i kad te ne čujem,
čujem tvoj glas.
čak i kad te ne dodirujem,
osjećam te pod rukama.
čak i kad te ne ljubim,
milujem te usnama.
čak i kad plačem,
sretna sam zbog tebe.
čak i kad grlim druge,
zamišljam tebe.
uz sebe.


Image Hosted by ImageShack.us

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@