...nitko nije vrijedan tvojih suza...a onaj koji i je, nikad te neće rasplakati....

..nije mi žao što si mi lagao...žao mi je samo što misliš da sam ti vjerovala....

...prevari me, baš ti stoji,pa neka i boli,..žena sam, mogu sve,preživjet ću BEZ TEBE....



Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic


NAŠA PJESMA..!! finofino

KHAN feat.IVANA
GOVOR TIJELA

Ova mala mi je bomba briem da će eksplodirat
Nekad ne da da ju diram,tak me samo provocira
Ali nije bed,kad završi,idemo opet
Moram priznat da ja volim kad se na me popne
Pa podivljaj mala aj poludi skroz
Ako skinut ćeš se gola ja skinut ću se gol
Reko daj zajebi krevet idemo tamo na stol
Nakon toga možemo se spustiti ravno na pod
Vidi mala fakat ništa ti ne fali
U glavi mi se zacrnilo reci mi di smo stali
Dali se, pališ se ono što ja radim njoj,
Skini majcu skini grudnjak možeš skinut tangice
Ajde budi tiše zato jer si fakat glasna
Šuti sam o tome tak da cura mi ne sazna
Radim ti svašta kažeš da sam nastran
Ja vodim igru,dobro zna se koje gazda

Nema nikog oko nas tu smo samo ja i ti
Nikoga se ne tiče to što radimo mi
Ajde pusti da govor tijela sada govori
Curu poput tebe željeli bi ama baš svi
Nema nikog oko nas tu smo samo ja i ti
Nikoga se ne tiče to što radimo mi
Ajde pusti da govor tijela sada govori
Dečka poput tebe željeli bi ama baš svi

Svi žele mene, a ja želim samo tebe
Priđi bliže želim te osjetit pored sebe
Daj dečko stisni se uz moje tijelo
Sve ove riječi da sprovedemo u dijelo

Znam da želiš sex on the beach
Al ovaj put ne koktel
Kad smo sami da mi daju da vodimo pol pol
Ako hoćeš još samo zovi me na mobitel
S tobom cjelu noć curo ko da sam na duracell
Popni se na mene tad da se ne naprežem
Sva se napališ kad za krevet te zavežem
Idemo kod mene,curo meni se radi nešto s tobom
Možeš pozvati i frendice
Ti si sa mnom di god da ja odem van
Ajmo tamo iza kluba spusti se na koljena
Neću nikom ništa reć
Zato daj ne brini se
Imam kameru na mobu ajde curo skini se
Ti si mi jedina, izgledaš mi ko miss
Fakat predivna pa
Hajde za mene jedan striptiz
Ovo niko neće vidjet ovo niko neće ćut
Idemo se ponovit po ko zna koji put
Zato kažem...

Nema nikog oko nas tu smo samo ja i ti
Nikoga se ne tiče to što radimo mi
Ajde pusti da golo tjelo sada govori,
Curu kao tebe željeli bi ama baš svi
Nema nikog oko nas tu smo samo ja i ti
Nikoga se ne tiče to što radimo mi
Ajde pusti da govor tijela sada govori
Dečka poput tebe željeli bi ama baš svi

Nema nikog oko nas tu smo samo ja i ti
Nikoga se ne tiče to što radimo mi
Ajde pusti da govor tijela sada govori
Curu poput tebe željeli bi ama baš svi..
Nema nikog oko nas tu smo samo ja i ti
Nikoga se ne tiče to što radimo mi
Ajde pusti da govor tijela sada govori
Dečka poput tebe željeli bi ama baš svi



..jedna pjesmica koja mi je u posljednje vrijeme često u glavi... ima razloga i za to...smijehsmijehrolleyes
MISLIŠ LI NA MENE...

Nema tog sunca da pobijedim mrak
nijedne suze da bol mi oblače
još ubija me svako novo jutro bez tebe

Zar bas nijedna da rodi se za mene
da makar pola je volim k'o tebe
negdje daleko ti slaviš ljubav
a ja poraze slavim bez tebe

Misliš li na mene nekad kako mi je
dobro sam kad ne mislim na nas
dok se ljubiš s njime, je l' pomisliš
da jednu pravu ljubav ubijaš

Misliš li ponekad koliko te volim
svake noći mi dolaziš u san
vise nemam te, al' sjećanje mi daje
da te imam svaki dan

Nekad smo bili nas dvoje kao jedno
samo na slici sad još smo zajedno
i da se opet rodim ja bih tebe volio
s tobom ostao

Misliš li na mene nekad kako mi je
dobro sam kad ne mislim na nas
dok se ljubiš s njime, je l' pomisliš
da jednu pravu ljubav ubijaš

Misliš li ponekad koliko te volim
svake noći mi dolaziš u san
vise nemam te, al' sjećanje mi daje
da te imam svaki dan


< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


jEs oR nO

design by aNjIcA =)

Opis bloga

..nema posebnog razloga zašto ovaj blog postoji..čisto iz zabave..

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Dnevnik.hr

Ljudi koje znam:
!wan@
jana
tena
irena
ema
nella
suzy


xABOUT MEx
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Ja sam Monika,iz mjesta pokraj
Ivanić Grada. Imam 16
god.,u horoskopu sam jarac
(20.01.). U slobodno vrijeme
najčešće 'visim' sa frendovima i
frendicama... Imam ih dosta i ne
bih htjela nikog izdvajat, osim toga
često ću ih i ovdje spominjat...
Od mjuze slušam svašta-> drugim
riječima, kakvo društvo takva i ja...
Ljubavno stanje:bangbang
Volim: hm... sve koji i mene :)),
izlazit (u posljednje vrijeme najviše
5-ica!!),prije svega svoje društvo,
dobru mjuzu... i još puno toga...
Ne volim: školu, profu iz kemijeeek,
dvolične, umišljene & bahate osobe,..
itd., itd. ...





NESTO STO CE KORISTITI DECKIMA:

DOBRO - Ovo je riječ koju cure koriste kada žele završiti svađu u kojoj su one u pravu i traže da zašutite.
PET MINUTA! - Ako se oblači, ovo znači pola sata. Pet minuta znači pet minuta samo onda kad gledaš utakmicu i toliko ti još daje slobodnog vremena prije nego joj pomogneš u pranju suđa.
NIŠTA, NIŠTA... - Ovo je zatišje pred buru. Ovo obično znači 'nešto' i trebali biste biti oprezni. Svađe koje započnu ovom frazom obično završavaju s 'Dobro’.
SAMO PROBAJ! - Ovo je izazov, a ne dozvola. Nemoj probati.
GLASAN UZDAH - Ovo nije riječ, već neverbalna izjava koju dečki često krivo razumiju. Glasan uzdah obično znači da ona misli da si glup i pita se zašto uopće troši vrijeme na tebe i raspravlja se oko 'Ništa, ništa…'
U REDU JE - Ovo je jedna od najopasnijih ženskih izjava. 'U redu je' znači da ona već razmišlja o tome kako da te kazni za tvoju pogrešku.
HVALA - Cura ti zahvaljuje. Nemoj se uopće pitati zašto, nego samo reci: 'Nema na čemu.'
SVEJEDNO - Ženski način da ti kaže 'J… se!'



četvrtak, 22.05.2008.

''.....a gdje si ti, da mi je znati... u noći kad na tebe miriše sve...''

Ne mogu vjerovat…..kako se život mijenja…do prije godinu dana nisam ni bila svjesna šta se zapravo sve oko mene događa…sve mi je bilo tako isto,svejedno…kako sam mogla biti tako glupa,….ZAŠTO, ZAŠTO SAM SI DOPUSTILA NEKE STVARI?????!! I sad to više ne mogu vratit,…. i da, na kraju krajeva povrijedila sam ja neke ljude, al i samu sebe…ŽAO MI JE….žao mi je šta ne mogu vratit vrijeme….žao mi je što ne mogu popravit stvari…ali razmišljam…ćak i da mogu, vjerojatno bih učinila sve isto zbog jednog jedinog razloga ---> glupog ponosa….ponosa koji je mene uvijek vodio u životu….i mogu stotinu puta se ispričavat zbog nekih stvari, i stotinu puta žalit…al jbg… šta kad i dalje znam da ću činit iste greške i iste stvari opet zbog ponosa…. Ponekad mi se čini da najviše mislim samo na sebe…ali u biti nije tako…ne može biti…kad se samo sjetim šta bi ja sve napravila zbog nekih meni dragih osoba… al više-manje zbog onih ženskog roda da se izjasnimo… muški rod mi se trenutno jako jako zamjerio…dobro, ima par iznimaka… ali to su jako rijetki…. Jako, jako……što nas dovodi do neke druge priče… ali o tome nećemo… ma ovih dana sam jako pod pritiskom…. Ne znam dal je to zbog škole ili zašto….( što nas dovodi opet do onoga da BLAGO MATURANTIMA he he…. thumbup) a nemam kome to ni reć…. To sam također već zaključila… dobro, bila je danas malo nellica kod mene…s tom curom već stvarno dugo nisam kak treba razgovarala…e pa danas jesam..i iskreno godilo mi je to… poslije sam se sa svojom susjedicom antonijom h. malo vozikala uokolo…eeeee….bilo je svega… i mrtvih skoro… hehe…rolleyesrolleyes a onda me i dragi susjed miroslav gnjavio…ma mamu mu… burninmadburninmad čovjek se ljuti jer ja ne želim s njim na kavu…e da.. da je samo kava otišla bi ja… al šta kad jako dobro znam šta on želi i kud ta kava vodi…e šta kad ja ne želim.jbg. nonoi tako on meni da smo sad samo na bok-bok… čovjek se ljuti šta ćeš….i danas on meni dođe, nekog boga pita… ja onak sve odg preko kurca, i onda on meni još počne da šta se ja ljutim … ma božee….jesi glup il šta??? Pa jel si mi sam reko da smo samo na bok-bok???? E tu je njemu i ono da ipak možeš pitat 'ej bok,di si šta radiš''? e pa plavušo od susjeda…. Onda mi lijepo reci da smo sad na 'ej bok di si šta radiš' pa ću te ja i pitat 'ej-bok-di-si-šta-radiš? ' ……mislim u čem je problem…??!!stvarno….bangbang
I kasnije nella otišla, ja s susjedom tonkom bzvz se gubim po ulici…kad evo ti njega, prolazi na motoru i ni ne pozdravi…. Ma čovjeće…ko te j….šiša…mrrš!!!! burninmadburninmad
I tak…sve po starom…petica tamo di je i bila…iako moram priznat da si moram nać novo mjesto di ću izlazit. Petica mi već ide na….. zbog više razloga… a aj dobro…ludlud
Odoh sad ja… ne mogu vjerovat da sad svaki put pišem post samo kad sam loše volje… ma joooooj… aj nije sve tako crno… he he….


Pozz & kiss swima



| kOmENtArI (5) | PrInTaNjE | aJ cA |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.