subota, 15.03.2008.

Nek probudi me neko, ovo stvarno boli...

jebena ljubomora
kako me ubija u pojam
mda
i jebena slučajnost
jer ne vjerujem u sudbinu
zašto nisam upisala tu školu?
e hvala bogu da nisam
još uvijek žalim (pomalo) što nisam upisala ono što sam stvarno htjela
al tad bi u razred išla s Njom
al opet
ne bi imala problema s Njom da ne idem u ovu školu
zajebano je to
al zašto je Ona morala upisat ono za čim ja žalim??
jesmo tolko iste?
ja imam ono što je Ona htjela imat (iako nisam sigurna da to više ne želi..)
Ona ima ono što ja želim imat
ko gubi?
ja?
valjda
mrzim se zbog Nje
mrzim se zato što Nju mrzim
kako mogu mrzit nekog kog ne znam?
nikad nisam mogla
al izgleda da postoji prvi put i za to
sve to mene jebeno živcira
to što sam ja takva...i što je Ona takva...i na kraju krajeva što ide u tu jebenu školu...
auf
živčana sam
zanemari post
da.
najbolje
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


00:01 | Komentari 2 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>