utorak, 03.01.2006.

NeW yEaR :)

Image Hosted by ImageShack.us

Sa malim zakašnjenjem...
SRETNA VAM SVIMA NOVA GODINA!
Budite pametni, dobri, lijepi i najbolji što možete biti :)

Meni je nova protekla odlicno...bilo je puno ljudi, alkohola, dobre glazbe-ma svega :)

Eh sad...danas ja na coffee s legicom i pita ona mene: "I koje su ti novogodišnje odluke?". Znate ono tipa "popravit ću se u školi, prestat ću pit/pušit/štagod, blablabla"?
Dosad sam ih svake godine donosila. Ove godine? A-a. Big NO. U čemu je uopće stvar? Ljudi ih se pridržavaju maximalno mjesec dana i onda se više ni ne sjećaju koje su bile te njihove vrlo važne novogodišnje odluke.
Jel nije onda bolje i pametnije živjeti dan po dan, iskoristiti prilike koje ti se pružaju?



Isse ljudi ja moram počet pisat maturalnu radnju a taaako mi se ne da...kontala sam si napisat je preko praznika al sam jednostavno prelijena za tako šta...

Pussa svima :) :*




| 23:12 | Komentari (19) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>