nedjelja, 25.12.2005.

Badnjak rulllz :)

Jučerašnji dan je bio ultrasuperturbofenomenalan!
Cijeli dan sam ljenčarila, gledala TV, visila na netu...weeeee :)
U 9 sam se našla s mojom Anjom da izvršimo našu tradiciju. Zadnjih par godina nas dvije svaki Badnjak idemo na pijanu u suknjama, martama i s božićnim kapicama na glavi. Smiješno, znam, ali šta ćeš :) Otišle smo u Bucu, kupile si cugu, sjele na promenadu i počele cugat. Ja, naravno, ovakva smotana kakva jesam, poderala sam najlonke na dva mjesta :D Who cares, idemo dalje...onda smo otišle smo u kaf u koji smo išle nekada svaki dan na kavu-ovaj put na stock colu...Našla sam se sa svojima u 23 h na trgu i onda smo otišli u Campari i zezali se malo tamo...
Bila sam vesela, zujava, s poderanim najlonkama i božićnom kapicom na glavi i baš sam si bila neka kul :D
Na putu kući su me marte nažuljale u tri p. m., došlo mi je da ih skinem i idem bosa kući :D Ne, nisam to napravila :D
Danas sam išla kod sestrične na Božićni ručak, bilo je cupej :)
Sve u svemu, super Božić :)

MERRY CHRISTMAS EVERYONE :)

I seko...idući Božić provodimo together ;)

| 20:51 | Komentari (15) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>