utorak, 20.12.2005.

Pikčrz :)

Pošto vam nemam ništa pretjerano pisati trenutno, stavit ću vam par slikica s maturalca :)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Moj razred u luci Anek Linesa...čekamo brod i ne znamo što ćemo sa sobom :D

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ivana, Tihana, Nina i ja napokon na brodu :)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Nina, Inga, Maša, ja, Nina, Zorana i Tihana :)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Nina odmara na brodu :D

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Maša, ja i Nina chillamo na palubi :)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Prvi izlazak u Ateni :)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ivana i ja u našoj vrlo neurednoj sobi u Ateni :D

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Maša, legenda mog razreda :)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
I na kraju-moja malenkost :)



| 18:42 | Komentari (10) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>