< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...†...Bite Me/Suck My Blood...†...

Opis bloga

niš posebno


ovakzvuci kad annete pjeva tarjine pesme

Wishmaster.mp3


Wish I had an Ange...



evanescence - Lith...



Avril Lavigne - Co...



Green Day - Holida...



High School Musica...




ime:marko
prezime:kaj te boli?!
naj boje:crna i siva
kaj slušam:pa neznam...goth?metal? neznam..
naj grupe:evanescence,nightwish
naj pjevačica:avril lavigne
naj pjevač:armstrong,možda
naj serije:tree hill,oc
naj film:titanic
naj glumica:hilarie burton
naj glumac:di caprio


MMystical
AAppealing
RRespectable
KKind
OOdd

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

Image and video hosting by TinyPic



Linkovi

petrin blog
sunčanin blog
evin blog
moj drugi blog

slikice:::::::::::::::::::::::

everything that i hate

Sad36

dont try to

dont try to fix me

Dont try to fix me

goth

evanescence

nedjelja, 03.02.2008.

ah.....

pa zapravo,prisiljen sam napisati ovaj post...neznam zake,al jesam.....znam da sam rekel da nem već pisal postove ni ništ delal na blogovima,al kaj se mora se mora...jbg....pa kaj se sve zdogađalo u ovih par tjedana kaj nisam pisal post.....napisal bum samo ovo:bilo je svađi,hodanja,varanja,prekidanja,pomirenja i sad na kraju opet svađanja.....na ovo zadnje svađanje je usredotoćen ovaj post......

pa jučer je dan baš lijepo počel......zbudil sam se da gledam tree hill i onu novu seriju umjesto o.c.-a.....dogovorili smo se da pemo van u pol četiri....došlo je tih pola četiri...ja nisam išel jer mi se jednostavno nije dalo iti...tj.zgubil sam p'ojam o vremenu pa kad sam skužil kolko je već vur nisam htel iti jer mrzim kad nekam kasnim.....nakon nekog vremena mi je sunča poslala poruku da se gonim....ja sam ju pital ha??,onda je ona neke rekla da kučkici govorim drugo,a njima drugo....uglavnom nisam ništ skužil....i tak je meni bilo lijepo doma....sve dok se nisam zmislil kaj mi je sunčana bila poslala....zanimalo me i dalje zake mi je poslal da se gonim...pa ja njoj pošaljem poruku u kojoj ju to pitam...pretpostavljam da je ta poruka promjenila tijek mojega,sunčinoga,petrinog,evinog,kućkičinog pa čak možda i tončevog života....meni je sunčana odgovorila da ona hoda sama po kiši prema trgu dok se ove kučke zabavljaju h toploj školi....ja nju pitam dal hoće da dojdem van pa da se skupa šećemo....ona je rekla da more....poslije toga sam ja zval evu da pitam dal je istina da je sunčana prešla....eva je prvo rekla da je sunčana h garderobi,pa sam joj ja rekel da ide pogledati....pogledala je i vidal da nema sunčane....ja sam ju pital dal da zna de je,a ona je rekla da nezna...ja sam joj rekel de je....ne sjećam se kaj je ona rekla....tak smo ja i sunčana prešli po prsku,pa po elicu i još je došlo par ljudi...i najemput nas je bilo milijun...bilo je cool,mirno....onda sam ja rekel tonču dal je on svjestan da se petra prema njenu ponaša ko kurva....a on z vedra neba,da znam,pa to sam joj i neki dan rekel....ja sam ostal paf...tonč je rekel petri da se prema njemu ponaša ko kurva...ja nemrem vjerovati....tak smo se nas par počeli spominati o ovima koje su ostale h školi....zakljućili smo da su neodgojene....pa tak smo mi prešli doma....mene je mućilo to kaj se zdogađalo pa sam ja petri odlućil reči kaj mislimo....ona se naravno uvrjedila....rekel sam joj da je neodgojena,da iskorištava tonča i neznam kaj sve ne....uglavnom uvrjedila se.....ko i eva....ona ti meni danas neke počne srati i ja njoj napišem da je neodgojena,a ona meni veli ti si za mene mrtav.....pfffff......kaj ćeš mi ti??? sad u ova dva dana se vidlo ko su mi pravi frendovi...a tu zapravo oni za koje bi se čovjek najmanje nadal::::::elica i prska....čak sam danas išel s njima na maškare...bilo je baš cool....kupili smo onaj balon punjen z helijem....patrika z spužve boba....heh.....na kraju kad je bilo gotovo smo išli prema školi i udisali smo helij i onak smješno govorili....bilo je baš cool.....onda smo prešli doma.....i to je bilo to......ajd bok.....

† 19:37 †Bite Me Vampire... †13†...And Suck My Blood



<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.