< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...†...Bite Me/Suck My Blood...†...

Opis bloga

niš posebno


ovakzvuci kad annete pjeva tarjine pesme

Wishmaster.mp3


Wish I had an Ange...



evanescence - Lith...



Avril Lavigne - Co...



Green Day - Holida...



High School Musica...




ime:marko
prezime:kaj te boli?!
naj boje:crna i siva
kaj slušam:pa neznam...goth?metal? neznam..
naj grupe:evanescence,nightwish
naj pjevačica:avril lavigne
naj pjevač:armstrong,možda
naj serije:tree hill,oc
naj film:titanic
naj glumica:hilarie burton
naj glumac:di caprio


MMystical
AAppealing
RRespectable
KKind
OOdd

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

Image and video hosting by TinyPic



Linkovi

petrin blog
sunčanin blog
evin blog
moj drugi blog

slikice:::::::::::::::::::::::

everything that i hate

Sad36

dont try to

dont try to fix me

Dont try to fix me

goth

evanescence

utorak, 01.01.2008.

godina iza nas.....godina uspona,godina padova.......

naslov govori.......2007.godina za mene je bila prepuna uspona i padova.....ipak......tu je bilo više padova nego uspona......razred prođen s četiri.....novi (ne)prijatelji......nove ljubavi....stare ljubavi....razne svađe.....pomirenja....umišljanja raznih stvari......ova godina je bila prepuna svega toga.......početak godine obilježila je ilaria....nju sam vidio prvi puta nakon godine dana.....bili smo zajedno u ljetnom kampu na šolti.....došla je u posjet sunčani.....one dvije su bile vvvveeeeeelliiiikkkkkkeeee prijateljice na šolti....a ja i ona se ne podnašamo(ja i ilaria).......i tak.......ona je bila tu kod nas predugih tjedan dana.....drugi događaj:::::::moje preseljenje u drugu kuću,u drugo mjesto.......rastajanje od svega kaj sam izgrađival punih 13 godina....rastanak od prijatelja iz djetinjstva........rastanak od moje bake........jeeeeeeeeeej........barem neke pozitivnoga....barem......sad sam već četiri mjeseca u novoj kući,i još se uvjek znam svega sjetiit i kad se toga sjetim uvijek padnem u depresijuj......kaj je još obilježilo 2007???hm......prvo hodanje s evom??? možda.......al odonda smo hodali već 225 puta.....ja nju ne kužim.....nakon svega kaj sam joj napravil d ona mene još uviek voli....to je nekaj nevjerojatno......kaj još???? znam........moja prva pusa........dobro....nie pusa nek....žvalj je bil.......heh........ja mislim da je to bilo 30.8......mislim.....bilo je ispod sunčanine plahte na njenom krevetu h njezinom stanu.......neču ostalo uopče komentirati.........kaj još????? sunčanin prvi žvalj.........s tončem.....u mojoj bivšoj kući(tam di sam prie živil) na istom ovom stolcu na kojem sad sjedim....to je bil nevjerojatan prizor.....tonč i sunča......jedan na drugome......uh.......to je bilo.......9.2.....moji starci su onda bili h dubrovniku pa sam bil cijeli vikend sam doma......aa......istina i bog bili su babica i dedek doma,al njih ko da nije bilo.....heeh.......to je to kaj je obilježilo 2007.....sad kaj se dogodilo od zadnjeg postaa??????npr. posvadil sam se s kučkicu zbog toga jer ju istina boli........npr.petra me pozvala k sebi na novu i treal sam iti,al mi se nie dalo,pa sam ja njoj neke zblfiral da nesmem iti i tak neke........sad......moa predviđanja za 2008......:::::::::::::nadam se da ću smršavjeti.....da ću uspješno proći ovaj urani sedmi razred bez ijedne zaključene jedinice.......da mi neke određene osobe nebuju srale zbog nečega kaj si one bezveze umišljaju....da sunčana nebu uviek u depresiji.......al kaj je najbitnie ja znam da se ništ od toga nebude ostvarilo.......jer svaka godina koja dolazi je uvijek gora i gora od one prijašnje....pa ak je ova bila užasna kakva bude tek 2008??????

goth

† 00:40 †Bite Me Vampire... †29†...And Suck My Blood


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.