ponedjeljak, 15.06.2009.

CAN YOU FORGIVE ME?

Pitam te ljubavi možeš li to, želiš li to?
Možeš li mi oprostiti što nisam savršen, što imam glupe ispade? Da li me to čini lošim dečkom? Možeš li mi oprostiti što imam ispade bjesa i što puknem na gluposti? Možeš li mi oprostiti što imam ljubomorne ispade? ... Možeš li shvatiti to?
Ljubavi to nisu napadi to su samo izgovori da mi kažeš koju lijepi riječ. Da me digneš kada padnem jer mi nekad fali snage. Možeš li mi oprostiti kada te nazovem i pitam te di si i s kim si jer se brinem za tebe i želim znati da si dobro i da su ljudi oko tebe ok ... Možeš li? Možeš li mi oprostiti što ne želim više niti jedne prolivene suze u našem životu? Možeš li mi oprostiti što ne želim da se kajemo oboje? Možeš li me shvatiti? ... Ljubavi treba mi to!

Znam da nekad nisam sav svoj i da pizdim bez razloga ali ti to ne razumiješ. Možete me nazvati ludim, glupim posesivnim ali prije nego me osudite probajte me razumjeti bar na sekundu. Probajte se staviti u moju kožu. Znam da nekad pretjeram, ali znaš da te nikad nebi povrjedio, da ti nikad nebi nanio nikakvo zlo zato što te volim i cijenim. Ne želim se više svađati i želim da uživamo u našoj vezi. Obecajem da cim mi bude prilika idem ponovo kod psihijatra jer, ja sam za tebe u stanju sve napravit cak i ako se trebam u potpunosti promjenit. Ali te molim da me ne osuđuješ bez razloga. Da mi ne govoriš da ti ne vjerujem i da te ne volim jer ljubavi to me boli. Ja sam samo još jedan obican covjek od krvi i mesa koji griješi ali i priznajem svoje greške i stanem iza njih. Ja sam još jedan covjek sa emocijama koje me nekad izdaju i potrgaju pa nekad reagiram krivo. Ali shvatim svoje greške i ispricam ti se. Možemo se zajebavat do neba i tada mi možeš reci sve ali kad je neka ozbiljna situacija molim te nemoj me vrijeđat i nemoj me tjerat od sebe jer me to boli. Ja tebe ne tjeram da mi se opravdavaš ali ako te pitam s kim si ocekujem da mi kažeš, jer ako ja kažem tebi ne vidim zašto ti nebi rekla meni. Zar je to tako teško ljubavi? Bilo bi puno manje stresa i glupih filmica u mojoj jebenoj glavi.

Oprosti mi još jednom na svemu molim te. I imam još jedno pitanje. Dali mi možeš oprostiti što sam jebeno nesiguran u sebe i što se bojim da te ne izgubim?

by: Fucking Fallen Writer


02:28 | Komentari 5 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>