subota, 17.01.2009.

BAD DREAM!!!

Dan je poceo kao i svaki drugi školski dan. Probudio me alarm na mobitelu rano ujutro. Ustao sam se i otišao u kupaonicu da se otuširam. Obukao sam se i otišišao u sobu na kompjuter. Vrijeme je prolazilo i škola se približavala. Spremio sam stvari za školu i lagano krenuo. Vani je bilo ocajno vrijeme ali mi je u pocetku pasalo. Malo sviježeg zraka bez obzira na temperatutu koja je bila ispod ništice.
došao sam na tramvajsku stanicu i naravno trmavaja nije bilo. Mislio sam si kako cu opet zakasnit, a tek je prvi dan škole nakon zimskih praznika. Cuo sam se sa curom i dogovorili smo se da cemo prije škole ici na kavu pošto vec ovako i onako kasnim. Ma uostalom briga me, reci cu da sam išao po ljekove. Imao sam vece probleme od škole. Nešto me jako mucilo ali nisam mogao odrediti šta me to okupira i muci. Našao sam se sa curom i otišli smo u obližnji kafic na kavu. Vrijeme s njom je uvjek brzo prolazilo, zato što mi je s njom uvjek super i sretan sam, a znate kako se kaže ''sve što je lijepo kratko traje''. Otišao sam u školu i trunuo 4 sata. Četiri sata čiste dosade. Malo sam razgovarao sa razrednicom, malo sam črčkao po papiru i pokušavao napisat neku pricu ali nisam imao inspiracije. Prvi dan škole je prošao i krenuo sam doma. Frend me odbacio sa autom tako da sam uspio izbjeć proklete tramvaje. Došao sam doma sav trul i umoran. Pojeo sam hladni rucak i otišao na kompjuter. Upalio sam facebook i msn i gledao kaj ima na netu. nije bilo ništa pametno pa sam se dopisivao sa curom i pricali smo prek kamere. Itada je došla moja sestra i rekla da se maknem s kompjutera jer ona mora ic provjerit neke mailove i gluposti. Maknuo sam se i lego na krevet. U trenutku sam zaspao. I tada se sve srušilo. Poceo sam sanjati.

Sanjao sam da sam s probudio na pješcanoj plaži u istom pološaju u kojem sam zaspao. Zrake sunca su mi tukle u oci i doslovno me zasljepile. A onda sam vidio NJIH, onako u daljini kroz neku vrstu magle. Moju curu obucenu u neke svijetle i ugodne boje i njega visokog, mršavog, obucenog u crno kako se drže za ruke i odlaze dalje od mene. On je u svojoj desnoj ruci držao skate. Ustao sam se i krenuo za njima ali sam bio iznimno spor. Gledali su se i osjetila se ta kemija među njima. On je nešto pricao a ona se onako nevino smješila. Poludio sam. Krenuo sam odlucno prema njima u nadi da cu biti brži i da cu ih sustici ali snovi kao snovi. Nikad nisi dovoljno brz. Napokon sam otvorio svoja usta da ju pozovem ali nisam imao snage, usta su se otvorila ali glasa nigdje. Teturao sam prema njima a oni su bili sve dalje i dalje. Bilo je užasno sparno i prokleto sunce mi je tuklo u oci tako da sam ih na mahove gubio s vidika. Skupio sam svu svoju snagu da ju ponovo pozovem. Iz sveg glasa sam se zaderao. Oboje su se okrenuli prema meni ali nisu imali nikakav specijalan izraz lica. Ona me samo pogledala i ništa nije rekla, niti se nasmijala ... baš ništa. A on ... taj prokleti emo ... pogledao me i njegova prokleta usta su se iskrivila u neki zli smješak i tada je svojim prljavim i zlim prstima dotaknuo njeno predivno i nevino lice i krenuo ga prema sebi, A potom su njegove zle, odvratne, šugave usne dotakle njene. Pred mojim vlastitim ocima. U mom prokletom snu. Zastao sam na trnutak i krenuo sam trcati prema njima ali noge me ''nisu slušale'' nisam se mogao pomaknuti s mjesta. Samo sam ostao stajati ukopan u onom pjesku gledajuci u moju jedinu ljubav kako se ljubi sa NJIM... sa prokletnikom. Imao sam osjecaj kao da je vrijeme stalo. Zatim ga je njena nježna ruka obgrlila oko vrata, a njegove izrezane i izranjavane ruke su je obgrlile oko struka. Odvojili su se jedan od drugog i pogledali me u isto vrijeme. Sada su se oboje nasmiješili meni. Pao sam na koljena od nemoci i šoka. Okrenuli su se i suprotnom smjeru od mene i nastavili hodati dalje od mene. Ovaj put se nisu držali za ruke nego su šetali zagrljeni.

U tom trenutku moj se san prekinuo i našao sam se u istom položaju u kojem sam i zaspao. Probudila me sestra koja me tjerala u svoju sobu. Izgubio sam pojam o vremenu i bio sam sav zbunjen. Sjeo sam se na krevet i zapalio cigaretu. Razmišljao sam si o snu i osjecao sam se užasno usamljeno, povrjeđeno i odvratno. Rzmišljao sam si o detaljima. Zašto baš plaža i zašto je imao skate u ruci. I tako razmišljajuci gledao sam kroz TV i napokon odgovorio sam sebi na pitanja. Plaža zato što je on u Splitu i moja draga tamo ljetuje, a skate ... skate zato što je od držao skate kada su se upozali. Bio je sa skateom pored plaže. Sjedio je i promatrao NJU moju dragu. I tada su se upoznali.
Saznao sam šta mene to muci cijelo vrijeme. Muci me ON ... prokleti emo. Muci me njegov stav i njegovo ponašanje. Muci me sve šta je napravio mojoj sadašnjoj curi. Kako je manipulirao s njom. Popizdio sam i poceo sam se živcirati, i to opasno. Osjecaj usamljenosti se pretvorio u neopisiv bjes. Otišao sam u svoju sobu i legao u krevet. Ali nisam spavao koliko god sam bio umoran i iscrpljen. Bojao sam se. Bojao sam se da se taj san ponovi. Ostao sam tako ležati u sobi, u mraku razmišljajuci i razmišljajuci. I napokon sam zaspao oko 4 ujutro ali na srecu ovaj put nisam ništa sanjao. Prokleti snovi.

Story by: Fallen Writer


17:20 | Komentari 11 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>