< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off


DESIGN BY: ZOKA


Opis bloga

Ovaj blog postoji bez veze!!!!!



Neki bendovi koje slušam:

KUD Idijoti
FNC Diverzant
Six Pack
NOFX
Ramones
Misfits
Metallica
Exploited
Iron Maiden
Dolibasija
Abnormal
Debeli Precjednik
Blink 182
AntiTodor
Hladno Pivo
K.B.O.
F.O.B.
Lordi
R.A.T.M.
No Use For A Name
Ska-P
Sida
Pasi
Mikrofonija
Kurac Od Ovce
Grupa Tvog Života
Prljavo Kazalište
Nirvana
Rancid
Zablujena generacija
Overflow
G.M.O.
Azra
A.K. 47
Bad Religion
Casualties
Diverzija
Đubrivo
Hladno Pivo
Hoću? Neću!
Nightwish
Motus


hit counter

free web counter


Blogsi

--Tena--
--Nela Punk--
--Nancy-djete smeća--
--Jena punkerica--
--Matija-Mungos--
--Alin--
--3 putane iz kvarta--
--Duo škovacera--


Šit abaut mi:

Neim: Jasmin
Skul: TŠP
Pleis for living: Vukojebina
Mjuzik: Pank, Rok, Metal
Mail: punker_16@net.hr
MSN: punker__16@hotmail.com (dvi crte su doli)


Malo sličkah

Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us>Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us


ponedjeljak|03.03.2008.

Nofi post


Ewo ljudi, vidin da je tena napisala novi post pa mislin da je priša red da i ja ča napišen. Tena i ja smo uspjeli preživit informacije zbog tega ča su stare ostale doma i nisu šle nigderi. Još samo da ispravin engleski,headbang povijestheadbang, hrvatski,headbang, geografiju,headbang matematikuheadbang i fizikuheadbang koju smo danas pisali, ali ja već znan koliko ću dobit. Čim to ispravin san na konju....Mislin, sve ću to lako ispravit osim povijesti i geografije...to me vajk jebe u gnjili mozak...Ispada da san ja fabrička greška generacije...Stvarno ne znan ča da delan, ta škola me ubija, svaki dan je sve huje i huje....Postoje ljudi za koje je mižol vajka na pol pun i oni za koje je mižol vajka na pol prazan. Razmislite malo u koju skupinu vi spadate.
Mislin da je dosta bilo o školi i tin sranjima, ajmo malo dalje...Ja i Gennio smo spjeli napisat novi post na našen skoro propalen blogu, pa ako kega zanima neka pogleda u linkove...

Neda mi se već pisat...odoh svirat malo..pozzz
Image Hosted by ImageShack.us


- 20:52 - Komentari (3) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.