< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off


DESIGN BY: ZOKA


Opis bloga

Ovaj blog postoji bez veze!!!!!



Neki bendovi koje slušam:

KUD Idijoti
FNC Diverzant
Six Pack
NOFX
Ramones
Misfits
Metallica
Exploited
Iron Maiden
Dolibasija
Abnormal
Debeli Precjednik
Blink 182
AntiTodor
Hladno Pivo
K.B.O.
F.O.B.
Lordi
R.A.T.M.
No Use For A Name
Ska-P
Sida
Pasi
Mikrofonija
Kurac Od Ovce
Grupa Tvog Života
Prljavo Kazalište
Nirvana
Rancid
Zablujena generacija
Overflow
G.M.O.
Azra
A.K. 47
Bad Religion
Casualties
Diverzija
Đubrivo
Hladno Pivo
Hoću? Neću!
Nightwish
Motus


hit counter

free web counter


Blogsi

--Tena--
--Nela Punk--
--Nancy-djete smeća--
--Jena punkerica--
--Matija-Mungos--
--Alin--
--3 putane iz kvarta--
--Duo škovacera--


Šit abaut mi:

Neim: Jasmin
Skul: TŠP
Pleis for living: Vukojebina
Mjuzik: Pank, Rok, Metal
Mail: punker_16@net.hr
MSN: punker__16@hotmail.com (dvi crte su doli)


Malo sličkah

Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us>Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us


četvrtak|08.03.2007.

U kurac i kolci!!!


SmileyCentral.com
Javljan se nakon puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuno vremena. Tek toliko da pe prisjetin passworda... Nisan dugo pisa jer nisan ime o čemu, ali sad iman: Sridu mi je stara bila na informacijeheadbangheadbangheadbangJoš san i dobro pasa. Od mojih 12 bakuni ona je skužila samo 8, a to san se lako izvuka: malo san govori da su profesori ludi i tako dalje, a malo san se pravi lud npr. "Ma ja ne znan kad san biologiju dobi kus???!!!" Ali sad se moran počet vadit. Zadnja je ura...Jutri namjeravan ispravit četiri kusa iz povijesti (3 je upisa profesor, a jenega san ja lično i osobno). To nebi bi problem da ja na satu slušan Mamića, ali ja i ljudi oko mene delamo pizdarije i onda nič od svega skupa.
Danas me je Tena uspjela razjadit. Šeko u facu mi je rekla: "PUNK JE MRTAV" To me je ubilo, a onda smo počeli o temu da i ona sluša punk i to...Na kraju smo opet zustali frendovi!!!
Sridu je Alin imela rođendan ALIN, SRETAN ROĐENDAN!!!
U kurac, skoro san pozabi napomenut da je danas dan žena ili nešto u ten smislu. O temu neću niš pisat, to je tek toliko da znate.


- 23:33 - Komentari (16) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.