**mjuza**

...ja ubiti sve slušam...tehni ima jeben ritam..narodnjaci su za provod..rep ima jeben text..pop mi baš i nije nešto osim pojedinih pjesama..jedino ko me stvarno nervira je BrItNeY SpEaRs...kučka....malo sam nevina tatina curica,a malo najveća kurva na svijetu..ak hočeš bit pjevačica za to treba imat glas...MySpace Layouts

MySpace Layouts<MySpace Layouts

MySpace Layouts

/a>

MySpace Layouts

MySpace Layouts

Myspace layouts

Myspace layouts

Myspace layouts

Myspace layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts

*fak adrs,be jor self*

15.04.2006., subota

*VELIKI petak i subota*

evo me...nisam u petak mogla pisat post kad mi dorotea nije dala,a naravno da je ona svako malo bila na svom blogu...kučka...
a petak..?!..niš posebno...dosada...inače petak mi je vrlo zabavan al s doroteom baš i ne....mislim...zabavno mi je ić s njom van...al stalno pazi na vrijeme,kog će srest i ona uvjek prva prekine zabavu...a subota je DOSADNA....samo je bilo zabavno sad navečer...išla sam si sad navečer u importane kupit traperice..i našla sam jedne u Lee-u po 399kn,onak su...dobre...još mi je ostalo love pa ću si kupit majcu i vestu i šuze...užasno mi je dosadno ovih dana...joj da...šmrc,šmrc...prehladila sam se...grlo mi je natečeno i nos me jebe,al neću reč starcima jer onda neču moč van...tak da dobrovoljno glumim žrtveno janje...joj..da...jučer sam neku ženu žicala cigaretu i dala mi je nešto odvratno...FUJJJ...život mi se zgadio...cigareta je imala okus po govnima...neka duga s bijelim filterom...nisam pogledala koja je,al sam znam da je bila odvratna..a niš to bi bilo sve od mene ljudi...ajd ciao...kiss svima...

- 21:33 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Free Hit Counter....ovo brojevi posjeta su mali jer je ovaj brojač stavljen prije 2-3dana...a i mali su jer NiKoM NiJe StAlO dO MeNe...haha.....
mali opis:ovdje možete samo pročitat moje dosadne događaje tijekom dana...što volim,a što ne,moje retardirane ispade..i još puno glupih stvari...ak vam blog ne valja..ostavljajte grozne komentare..nemojte se sramit..IsTiNa uVjEk BoLi!!...


myspace layout

myspace layout


Cursors

<
MySpace Layouts

MySpace Layouts

/a>Myspace layouts

Myspace layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts