< studeni, 2008  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Studeni 2008 (4)
Listopad 2008 (6)
Rujan 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


~on/off

design: × BloG MasteR ×

opis bLoga:

dakLe f mojem bLogu se OPET piše o meni,
frendima,događajima..blablablabla

oo menii:

Ime:saška
Prezime:rošić
Razred:6.b
God:00
Ljubavno stanje:simpatiijuucerek
Slušam:se kaj volim od mjuze
Frendi/ce:daria,kika,mona L,donna,šafa..blabla
BF:debii<3cerek
Volim:dečke,muziku,frende,brateca..beljbeljdead
Mrzim:laganje/istino,cigarete,pijačo(osim pive),pijane ljude,prostitutkeroflzubobelj
Smješim se samo kad:vidim simpatiju/dečkacerek,kad sam veselabelj,kad čujem vic,kad me neko zoverofl,kad neko dojde k nam,kad neko zvoni na vratajrofl,kad mi neko pjeva pod prozoromzubo
Plačem sam kad:me dečko ostavi,kad simpatija ima curu,kad me nekaj buba.kad izgubim frenda/frendicu..itd.crytuzan
Jedem:NEKA Z MALO KALORIJA,sladoled i slatko,lazanje,pizzu a nej picu.kužite nej?dead..undaa..gulaš(gusti).i hamburgera i hot-dognjaminjami
Pijem:pivo,coca.colu,sok..vodu s okusom
Hobiji:plesanje i pjevanje..

jepp..to je svee.peeacee:**mah

nedjelja, 09.11.2008.

zaakoon subota;D

heeeeii.
opeT mi je ovo bil kul vikend ;D
jeep.
došLa je moja laraaa;*
bilo je LUDO ;D
išle smo dole okoo pol22;D
kasnooooo:P
al je bilo supeer;D
nazvale smo žabuu.(doris)
i onda smo bile malo pod mostekoom na našoj LIJEPOJ šetnjicii uz MURU;D
ii onda smo dišle k žabii.:D
ee.too jee bil početak svegaa;D
žaba je otvorila i bjelo i crno viinoo.
UJJE!
sexaLe smo se..
al samo belo.
hhhhhh.
samo pamtim kak sam se cerila na podu xD
žabaa nam je dala maloo vinčeka za doma.
hhh.
ja bila pijanaa koooo pas;D
na putu do doma smo ja i lara to skoro sve sexaLe;D
i bocu hitile.
hhhh.
omggg,omggg!
danas.
okoo 14 je došla žaba;D
išLe smo malo do njee.
aalll nismo pile VINO jer nas glave bubaju od jučer xD
ii onda smo ja&lara..i naši mameki i tateki ošli u sLo;S
dadaa.
i tam je bilo oke.
ja i lara smo se cerile.
hhhhh;D
ii sliikallee.
kad lara pošlje slike stavljam na blog ;D
i tak.
sad se moram iti učiit;S
ajde.
huggam&pussam.xoxo



~ komentiraj (17) ~ printaj ~ # ~

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.