< listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Studeni 2008 (4)
Listopad 2008 (6)
Rujan 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


~on/off

design: × BloG MasteR ×

opis bLoga:

dakLe f mojem bLogu se OPET piše o meni,
frendima,događajima..blablablabla

oo menii:

Ime:saška
Prezime:rošić
Razred:6.b
God:00
Ljubavno stanje:simpatiijuucerek
Slušam:se kaj volim od mjuze
Frendi/ce:daria,kika,mona L,donna,šafa..blabla
BF:debii<3cerek
Volim:dečke,muziku,frende,brateca..beljbeljdead
Mrzim:laganje/istino,cigarete,pijačo(osim pive),pijane ljude,prostitutkeroflzubobelj
Smješim se samo kad:vidim simpatiju/dečkacerek,kad sam veselabelj,kad čujem vic,kad me neko zoverofl,kad neko dojde k nam,kad neko zvoni na vratajrofl,kad mi neko pjeva pod prozoromzubo
Plačem sam kad:me dečko ostavi,kad simpatija ima curu,kad me nekaj buba.kad izgubim frenda/frendicu..itd.crytuzan
Jedem:NEKA Z MALO KALORIJA,sladoled i slatko,lazanje,pizzu a nej picu.kužite nej?dead..undaa..gulaš(gusti).i hamburgera i hot-dognjaminjami
Pijem:pivo,coca.colu,sok..vodu s okusom
Hobiji:plesanje i pjevanje..

jepp..to je svee.peeacee:**mah

petak, 03.10.2008.

fucking.happy.

ello.
evo mene xD.
rekla sam da pišem post u subotu ali kak si znate denes neje subota,neg petak xD.
hmm..zaka pišem,ono?
aha!.
fucking dosadno je xD.
pa da vidimo..hmm.
danas je u školi bilo zakon xD!rofl
mrdali smo guzom xD.
ali ne svi,samo:posa,šafa,čalopa,saš(ja),kika,ana,leona,simona,klara&steffy xD.
pitate se kak se to dela,a?
e pa ovak: treskate se z ritjom xD.hahaahaahahahaha.zubo
onda na kraju smo posa,šafa,kika,ana,steffy,klara,ja,simona i leona ostali pre fimudead
baš je lepo biloothumbup
hmm,hmm..
aha..kiki me stavilheadbang..peder -.-
očete videt sliku kak sam se ja ''plakala'' zbog njega?-.-'
tadaaam(me crying):

ahh,ahh..ma,najdem si ja boljegrofl
i takk..
hmm..hmm..sviđa vam se dizajn?
sviđa,ne?zubo
DA STE SI GA SLUČAJNO NE VI DELI NA BLOG!!CAPISH?!?!?!
jer ak vidim na vašem blogu bute meli sranjaburninmad
hehehee..zezam se xD.
ali najte si ga detirofl
ak si ga bute bum tuznaatuzantuzan
ideem..aithe..puno mi komajtegreedy
pusekiii:*****



~ komentiraj (13) ~ printaj ~ # ~

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.