FaKiN CeKaChI

nedjelja, 06.05.2007.

Evo....

I tak evo mene oped malo...Jucer sam si ftregl prsta i sad imam langetu
moram pisat sa jedom rukom:( Ah neznam kaj da velim...Na vam malo
SLIKA!!!!




Hmm..Zakaj nam Brane??? CccC !!



Ah...I ti si v Lepoglavi!!!



Lepo gori!!!



Ma...Cuda...



Mali zeleni se bu napusil!!!



Kaj da je Manekenka!!!



I tak dalje......Evo vam nekaj novog!!!













06.05.2007. u 20:15 • 123 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2007  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Svibanj 2007 (1)
Siječanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Ma da! Dobrodoshli;)

=> 8.c razred
=> druga osnovna

~ to je dovoljno:)

A mi smo (nekim redom)...
Matea
Bogchev
Laura
Bračko
Anel
Duksy
Ivana
Fodor
Tihana
Nikolina
Hus
Janko
Barbara
Klasich
Kika
Danchi
Kochmar
Pero
Martinchich
Ana
Antonia
Siki
Rajn
Veva
Petra
Andrea
Vrabelj
Andreja
Vuljak


Malo nas je,al nas ima...
Nije vazno srusit cemo snove svima...

Ł!nK0Wi...

Iz RaZrEdA:::

Tonkicha
Laura
Andreich


Sve ovo je...Ma pise
vam na ruki...





Vrabelj & Siki...
Image Hosted by ImageShack.us

-bilo jednom na maturalcu...ma tu smo vech odlazili doma...
Image Hosted by ImageShack.us

Pero&Siki
Image Hosted by ImageShack.us

Laura,Pero,Siki,Andrea...
Image Hosted by ImageShack.us

Hus,Siki,Pero...
Image Hosted by ImageShack.us

Danchi&Andreich...
(ajaaaaj;)
Image Hosted by ImageShack.us

Tonkaaa...
Image Hosted by ImageShack.us

Ivanchica,Laura&Andrea
Image Hosted by ImageShack.us

...




Vrabelj...



Siki...



Vuljak...



Pero...



Kocmar...



Janko...



Bracko...



Blento...



Anel...



Ivana...



Tihana...



Hus...Tj...Ja...Ovaj levi
a ova desna se ubacila
u kadar!!!




POCIVAMO U MIRU....




Bye!