< travanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Dođi,vidi,komentiraj,
preporuci,i by,by
Friendster images

Friendster images


free image hosting

free image hosting


free image hosting

free image hosting


Images for your blog

Images for your blog


Counters
Counters
Myspace layouts

Myspace layouts


Myspace layouts

Myspace layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


image hosting for myspace

image hosting for myspace

Blogovi koji zasluzuju da se posjete!!

Petra...Cool...Ides...super blog...
Sandra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Najbolja cura i naj blog,PA KAJ TI TO GOVORI...?
Dina ...Luda zenska...opsjednuta vilama,voli citati,uglavnom klikni!!!!!
Luce...Cool cura...cool blog...sve cool :-)
Sinkovic...Samo klikni....Ima jako dobar blog...Zakon tip...
Teja...Tejuta...Cura iz jezicne,ne ono misli da je faca (salim se)!!!
myspace layout

myspace layout


myspace layout

myspace layout


Image hosting

Image hosting


free image hosting

free image hosting


Blog images

Blog images


Image hosting

Image hosting


Images for your blog

Images for your blog


blog layouts

blog layouts

O meni i mojim frendicama

Ja sam vam Ivana,idem u 1.ct u Krapinu!!
Nemrem se pohvaliti da imam super razred,ali
valjda nisam jedina...Ima nekih dobrih ljudi.
Moj zivot vam je naslov ovog bloga tak da...
To su vam moje frendice:
Sandra-Moja naj,naj frendica cerekkiss
Petra-Luda je ,na pozitivan nacin party
Sabina-Super zenska,uvjek spremna pomoci mah
Monika-moja sestricna,isto spremna pomoci zujo
Kika-cool zenska,jako dobra kao osoba
Karmen-druga sestricna,plavusa...smijeh
Ivona-cool cura,zabavna,i sve cool o njojthumbup
Dina-Dugokosa,slatka cura koja svima voli pomoci nutthumbup
Matea-Opsjednuta bomboncicima (ne slatkisima),cool curasmijehthumbup
ima vas jos....ali....ali...
Image hosting

Image hosting


Friendster images

Friendster images


free image hosting

free image hosting


free image hosting

free image hosting


Bigoo

Bigoo


Bigoo

Bigoo


layout for myspace

layout for myspace


Sve je na prodaju i ove usne i ove ruke
nek me imaju sve sto na tebe secaju
na prodaju i zrno srece i grumen tuge
meni ostaju moje stare zablude
(da si me volela al' nisi)

Image hosting

Image hosting


Myspace

Myspace


Images for your blog

Images for your blog


Images for your blog

Images for your blog


Images for your blog

Images for your blog


Ja nisam ona sto bi pala na koljena
a znas da nisam nikog tako voljela
a ti, ime mi ne spominjes
a ti, od mene glavu okreces

MySpace

MySpace


image hosting file

image hosting file


Friendster

Friendster


Images for your blog

Images for your blog


Myspace

Myspace


MySpace

MySpace


nedjelja, 01.04.2007.

pjesmice

bila ja na netu i nasla sam neke tak lijepe pjesmice,tj tuzne

vidjela sam ga te noći.....stajao je onak sređen,meni najlipšiiii,gel-frizurica,košuljica,trapke,mmmm.....
....reflektori disca su mu obasjavali one smeđe,cakane oči,dok je on spuštao pogled.....
stajao je tako mirno,kao da ga nešto muči,samo poneki tren ga je obuzeo pa se zanjihao u ritmu
puštene glazbe....
.....ne znam šta te mučilo te večeri,mislim sigurno nisi mislio o meni,ali....zanima me.....
uživala sam dok sa bacala kao slučajne poglede na tebe,,,,,,,,,,,,,ali.......
....sve dok nisam pogledala,malo bolje,slika mi se totalno iskvarila,nisi bio sam...............




Mrzim te suparnice....
i srce me boli....
ti hočeš da ga imaš...
A moje ga srce voli,
kako bih bila sretna
da nije bilo tebe.
Ne bih plakala, patila i mučila sebe.

norolleyes



| komentari (6) | print | # |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.