< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (6)
Kolovoz 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

By:me®i

slikice......

Click here to get images like this!
Click here to get images like this!
Click here to get images like this!
Click here to get images like this!

malo životinja...........

Click here to get images like this!


Click here to get images like this!

moj omiljeni nogometaš..........
najslađi KAKA.....


Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

nešto malo o meni:)

-inače pravo ime mi je Karla
-imam 14 god.
-sad sam osmašica(iako još
toga nisam svjesna)
-imam 2 sestre
-idem u glazbenu školu
treniram nogomet(što je malo
čudno, ali nema veze)
-imam punoooo prijatelja
-ali najbolje su mi frendice
nela
i moja imenjakinja karla(butko)!!!!
-uglavnom slušam r*n*b,pop,hip-hop,
tu i tamo rock!!!!volim čitati.
volim pjevati.ne volim učiti
ići u školu......uglavnom sve
što ljudovi u mojoj dobi vole
i ne vole!!!!

malo slički o prijateljstvu

Click here to get images like this!
Click here to get images like this!
Click here to get images like this!
Click here to get images like this!
Click here to get images like this!
Click here to get images like this!
Click here to get images like this!

...one tree hill...

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
još malo stvarčica o meni:

VOLIM:čokoladu,frendice,
žvake,iskrenost,izravnost,
nogomet,kino,internet,msn,
"svoje sestrice",svoju sobu,
svoj mutavi razred i naravno to
što sam žensko.......itd

NE VOLIM:bahatost,aroganciju,
dvoličnost,spremat sobu,
pisat zadaće,ići u školu,
ovisnike o markicama...
mislim nemam niš protiv markica
al kaj je pretjerano je pretjerano....
kelj,i ne volim mutavce poput nekih
iz razreda(mislim na dečke)...hehe

nedjelja, 16.09.2007.

..............no naslov..............

ej ljudovi evo mene opet.
u zadnje vrijeme mi neš šteka sa blogom
al kaj sad!!!!nadam se da mi neće odapet....
i takkk...škola traje....a ja stojim na mjestu...
nisam se baš privikla na zagreb...i danas mislim da
ću ići s društvom na P L A Ž U !!!!!! šmrc fale
mi praznici!!!!!!crycrycryfali mi more i tak..
ah...u školi je zabavno..kaj je vrlo čudno.....
niš nas ne ispituju iako dobijamo retardirane domaće
zadaće!!!!!zujonamcoreeki tako dragi moji
ne da mi se baš puno pisat ipak je vikend!:!:!:
pa uživajte mi,idite van ili možda otvorite koju
knjigu!!!! pozzzz svima!!!mahwavemah
ostavljajte mi komove!!!
kizza



| Reci nešto pametno… (29) | …printaj ako hoćeš… | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.