< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (6)
Kolovoz 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

By:me®i

slikice......

Click here to get images like this!
Click here to get images like this!
Click here to get images like this!
Click here to get images like this!

malo životinja...........

Click here to get images like this!


Click here to get images like this!

moj omiljeni nogometaš..........
najslađi KAKA.....


Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

nešto malo o meni:)

-inače pravo ime mi je Karla
-imam 14 god.
-sad sam osmašica(iako još
toga nisam svjesna)
-imam 2 sestre
-idem u glazbenu školu
treniram nogomet(što je malo
čudno, ali nema veze)
-imam punoooo prijatelja
-ali najbolje su mi frendice
nela
i moja imenjakinja karla(butko)!!!!
-uglavnom slušam r*n*b,pop,hip-hop,
tu i tamo rock!!!!volim čitati.
volim pjevati.ne volim učiti
ići u školu......uglavnom sve
što ljudovi u mojoj dobi vole
i ne vole!!!!

malo slički o prijateljstvu

Click here to get images like this!
Click here to get images like this!
Click here to get images like this!
Click here to get images like this!
Click here to get images like this!
Click here to get images like this!
Click here to get images like this!

...one tree hill...

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
još malo stvarčica o meni:

VOLIM:čokoladu,frendice,
žvake,iskrenost,izravnost,
nogomet,kino,internet,msn,
"svoje sestrice",svoju sobu,
svoj mutavi razred i naravno to
što sam žensko.......itd

NE VOLIM:bahatost,aroganciju,
dvoličnost,spremat sobu,
pisat zadaće,ići u školu,
ovisnike o markicama...
mislim nemam niš protiv markica
al kaj je pretjerano je pretjerano....
kelj,i ne volim mutavce poput nekih
iz razreda(mislim na dečke)...hehe

utorak, 04.09.2007.

opet se javljam......uf....ta škola

ljudovi moji ja sam vam danas bila u školi.
zapravo to nije ništa čudno već se u školi neš desilo!!
ugl prvo smo imali 2 sata povijesti.trenutno profač ima
tj nema kose.valjda neki novi trend!bang!prvi sat smo samo
blablali i proučavali nove knjige!!!!!drugi sat sa malo
primili posla.nakon povijesti imali smo 2 sata biologije
na kojem smo pričali o ovogodišnjem programu i tak....
nadam se da znate program iz biologije za osmi razred!!!!
a ako već neznate pojasnit ću vam u nekoliko točaka:
1. profa je rekla da ćemo radit samo o čovjeku
2. o ovisnostima
3. spolnim organima(naravno muškim i ženskim)
4.o našim potrebama
5.POROĐAJU???(koji ćemo gledat na TV)!!!!
6.spermijima........da ne nabrajam dalje...
NIJE da me to sve ne zanima, već me malo i sram odgovarat
takvo gradivo!!no....ali nije sve tako crno...........sretanjedva čekam
krenut u glazbenu školu,na nogač i tak.................
čujemo se iiiii ostavite komove!!!wavemahzujo



| Reci nešto pametno… (54) | …printaj ako hoćeš… | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.