veljača, 2006  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

a tako... sve i svašta...stvari koje mi se događaju.....;)))



myspace

Stuff for your blog!






myspace

Stuff for your blog!

myspace

Stuff for your blog!

myspace

Stuff for your blog!


myspace

Stuff for your blog!

myspace


myspace

Stuff for your blog!



Cursors


myspace

Stuff for your blog!

-joj kako je sladak...mali meeedo...metoyou.....:)))







Linkovi

....evo par *SLIKICA*......

marina i fede....;)))) bile su jako gladne pa....;))))
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ninica......s tom extra-small pizzom.....;))) koju na kraju nije uspjela pojesti...;)))
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

evo ovo je scarpa....."the boss"...;))))
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

mark ili markinho ...;)))) my best frend...super dečko.......ronaldinho 4ever....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...my class........;)))) svi su spaljeni .....super razred...;)))cmok....
od gore..s ljeva...:jaca,mateja,dany,marga i lara...pa dole...:lala,nina,mary,roby,scarpa...ja i fede...;)))
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

galeb & pendo.....repperini.....;))))
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

piutti...el biondo.....;))))hehehe....super lik....intento far kosa sul pc....a neko se gubi iza njega....;)))hehehehe
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

eko...još jedna slika spaljenog galeba.....sotto l'influsso di kualke sostanza....;)))hehehe no daj...prirodno....;))
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

19.02.2006., nedjelja

.......;))))))))))))))))))))

ovaj vikend mi je taaako brzo proso......a sutra opet škola.......grrrrr.......e bem....moglo je sve biti bolje..a moglo je i gore...tako da sam sretna sveukupno......
jucer mi nije nikad bilo tako bed u životu .....stvarno......al to je prica za sebe.......mislim....bed mi je od moje stare.....smije se vec 2 dana na moj racun a šta je najbolje......nema pravo....smijulji se misleci da je skontala sve...a to uopce nije istina...ali bem...bolje tako nego da se ljuti...........
i jucer sam bila tamo u neki bar s nekim frendovima...i ja tako niska (ponosna sam zbog mojih 167 cm)i svi oko mene neki divovi od 2 metra....i guraju me guraju dok nisam pukla....i pocela gurati njih,rivala sam se....a oni svi neki.........giganteschi.........;))) bed......pa su neke glupe plesacice pocele plesati...da vam ne kažem ke lijepo su plesale.......moja nona da je napiš bi plesala bolje...ali ok....=)))))
i niš... pola njih su bili rastureni do kraja...sam se smijala....a prije toga šetala sam s frendicom...mislim malo na zrak kad je pocela padati kiša....pa smo se sklonile pa smo srele te druge i tako...al mislim ono ok...je bilo....
al sjebali su me jucer....niko nije mogo van....grrrrr....pa sam se stigla organizirati zadnji trenutak...ono....i je proslo ok....ma bem neznam više šta pisati ..... danas moram ici pomoci voditi tamo neki program...ma glupost..al da mi prođe vrijeme.... to je to...nemam više niš za reci...pa vas svih pozdravljam...i zelim vam preporuciti jedan blog:

3 spaljene frendice...jako lijepe.....slatke....i cakane....otvorile su blog pa ono ...idite bacit nosich

kiss svima.....

Image Hosted by ImageShack.us