veljača, 2006  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

a tako... sve i svašta...stvari koje mi se događaju.....;)))



myspace

Stuff for your blog!






myspace

Stuff for your blog!

myspace

Stuff for your blog!

myspace

Stuff for your blog!


myspace

Stuff for your blog!

myspace


myspace

Stuff for your blog!



Cursors


myspace

Stuff for your blog!

-joj kako je sladak...mali meeedo...metoyou.....:)))







Linkovi

....evo par *SLIKICA*......

marina i fede....;)))) bile su jako gladne pa....;))))
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ninica......s tom extra-small pizzom.....;))) koju na kraju nije uspjela pojesti...;)))
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

evo ovo je scarpa....."the boss"...;))))
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

mark ili markinho ...;)))) my best frend...super dečko.......ronaldinho 4ever....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...my class........;)))) svi su spaljeni .....super razred...;)))cmok....
od gore..s ljeva...:jaca,mateja,dany,marga i lara...pa dole...:lala,nina,mary,roby,scarpa...ja i fede...;)))
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

galeb & pendo.....repperini.....;))))
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

piutti...el biondo.....;))))hehehe....super lik....intento far kosa sul pc....a neko se gubi iza njega....;)))hehehehe
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

eko...još jedna slika spaljenog galeba.....sotto l'influsso di kualke sostanza....;)))hehehe no daj...prirodno....;))
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

08.02.2006., srijeda

.......;))) ok dan.....

danas mi je bas SUPER dan!!!!!hehehehe ;)))) sve mi je super....;)))) a jos usput toliko sam se htjela razboliti da mi se to STVARNO i ostvarilo...u sk cijeli dan ko da sam mrtva....a sad evo me doma s temperaturom...ne nesto extra-visokom...37,6.....i boli me grlo...tako da sutra ne idem u sk...i ne pisem matematiku....jeeee.......al ipak mi je glupo ...sama doma....;((( al nema veze...do petka ce proci....valjda....
naši su maturanti krenuli za rim....blago se njima.....;)))) i ja bi isto da idemo negdje....ma gdje god....makar samo na jedan dan...al samo da idemo........neznam vise sta napisat osim toga da sam epre pre sretna.....cijeli dan.... ...ae....pusa svima...cmok....

Image Hosted by ImageShack.us