...suzu pusti al ne plači...
09.08.2007.
Život je već prošao za madame Gaillard premda joj još nije bilo ni trideset godina.
Vanjština joj je odavala upravo onoliko godina koliko je imala, a istodnobno i dvostruko
i trostruko i stostruko više, i doimala se doista poput mumificirane djevojke; no, u duši
je već bila odavna mrtva. U djetinjstvu ju je otac udario žaračem po čelu, tik iznad
korijena nosa, pa je izgubila njuh i svaki osjećaj za ljudsku toplinu i ljudsku hladnoću ili
uopće svaku strast. Tim jednim udarcem nježnost joj je postala isto toliko strana koliko
i prezir, radost i očajanje. Nije ništa osjetila kad je poslije spavala s jednim muškarcem,
a ni onda kad je rađala djecu.Nije tugovala za onima koja su umrla, niti se radovala
onima koja su ostala. Kad bi je muž tukao, ne bi ni okom trepnula, a nije osjetila
ni olakšanje kad je umro od kolere u Hotel-Dieu.
Jedina dva osjećaja što ih je poznavala bila su jedva zamjetna neraspoloženje kad bi se
bližila mjesećna migrena i jedva zamjetno raspoloženje kad bi migrena popustila. Inače
ta žena u mrtvilu svojih čuvstava nije osjećala ništa.
(Ulomak iz knjige:Patricka Suskinda-Parfem).

Image Hosted by ImageShack.us
...heh...bilo bi zanimljivo saznati kako bi funkcionirao svijet da nema osjecaja...kako bi se zaljubljivali, druzili medusobno,kak bi komunicirali?..koji bi to nacin bio?......kak bi to bilo, da kad ti neko umre da nis ne osjecas? Nes ljepo ti se dogodi a ti ostanes posve ravnodusan? Neko ti kaze nesto gadno i povrijedi te..tebi svejedno...heh onda bi u jednu ruku bilo ljepo nis ne osjecat...i da...da ne osjecas pohlepu,zlocu,okrutnost ljudi...ali opet nebi..nebi osjetili tu neku ugodu,toplinu,ljubavi...nisam u stanju napisat kraj ovog posta jer bi stvarno bilo grozno tako živjeti...a ni nemam volje vise pisati...kraj...!

13:31 - Komentiraj ( 50 ) Print - On/Off
01.08.2007.
Najvjerojatnije da sam se digla iz mrtvih pa napisat novi post...!!!
Bit ću kratka sa mojim trenutnim ili bolje rečeno prošlim zbivanjima...bila sam na moru...nemam ništ slika jer je mojoj dear sister digitalni upao u vodu...zapravo uspjele smo nešt uslikat al kak neće radit jer ga je sol cijelog izgrizla...uglavnom sve je to jako duga priča ne da mi se sad to pisat...uglavnom bila sam u Zadru....!!! Bilo je sve bajno divno itd...!!!


Image Hosted by ImageShack.us


Bilo je stvarno super...premda nisam nikog upoznala...ja i moja sestra smo se stalno zabavljale...mislim
s njom praktički nikad nije dosadno...!!!


Image Hosted by ImageShack.us


evo za kraj moje nove VANSICE...papučice...el su lipe...?


Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-01
21:59 - Komentiraj ( 21 ) Print - On/Off

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ovdje ću vam pisati o sebi i o mom životu... I još o nekim stvarima...!!!smijehparty












Linkovi

Something about me...
Zovem se: Arijana
Rođena sam: 20.1.
Škola:1b gimnazije
Grad: Slatina
Hobi:Glazbena škola(završeno), Crveni križ;
Prva pomoć, rolanje i još
neki sportovi al ništ redovito
Naj knjiga: J.D.Salinger Lovac u žitu
S.M.Sumrak
Mladi mjesec
Naj serije:One Tree Hill,O.C.
Naj crtić: Simpsoni
Naj glumac: Chad Michael Murray
Naj boja:ljubičasta, crna
Glazba:ROCK,metal,punk
grupe:
Guns `n` Roses
Led Zeppelin
Azra
Majke
Hladno Pivo
Pantera
Sixpack
Gužva u 16-ercu
Metallica
AC/DC
Iron Maiden
Black Sabbath
Eric Clapton
The Rolling Stones
Iced Earth
Apocalyptica
Prljavo Kazalište
Red Hot Chili Pappers
James Blunt
OneRepublic

Naj piće:Schweppes,coca-cola, sprite,
cedevita, kakao
Naj hrana: čokolada, sladoled,
kolači, jagode, banane,
lazanje, topli sendvič,
lignje, pizza
U životu bih se voljela bavit
nećim umijetnićkim: glumom,
glazbom, crtanjem i dizajniranjem



OVO SAM JA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Gužva u 16-ercu - Šupak


Govore
Da me ne voliš
Te da se okolo kurvaš
Te da se jebeš s drugima

Pričaju
Da sam glup ko kurac
I kad kraj tebe slinim
Da izgledam ko šupak

I još kažu mi
Da sam postao peder
Da više nemam ideja
Da ne znam napraviti sranje

Ali govore
Da me ne voliš
Da me ne voliš
Da me ne voliš

credits
Designer: inkSPLASH Resources: 1 2 Prilagodba: duckdz.