< lipanj, 2007  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by Tincha

Opis bloga

-> hmm,.,trenutačni izlijev
inspiracije i žeLje za stvaranjem rezultiralo
je rođenjem ovog malenog blogića...
,.,dakle i ja se po onoj staroj '' Kud svi tud i maLi Mujo''
odlučih na stvaranje posljednjeg krika net mode zvanog blog.
,.,pisat cu uglavnom o svemu i svacemu pa ono,.,užiwaite=)

Image Hosted by ImageShack.us

Me, myself and I...

--> moje ime: Barbara
--> živim u: Nedelišću
--> nadimci: Barbač, Barbačica
--> imam 14 godina
--> riba u horoskopu
--> idem u 8.a razred
--> imam 5 pesonji:)
--> slušam:skoro pa sve:)
--> love life: hmm..slobodna o.O
--> ocem iti v Pariz:):)
--> spremna sam delati sranja kad god hoces:)
--> volim nositi rajfove
--> velika sam spavalica i kolko god
dugo da spawam, sna mi nikad dosta:)
--> vesela sam, vedra
--> vječni optimist
--> jako sam snalažljiva
--> užasno djetinjasta
--> znam biti jako bahata i bezobrazna
--> užasno komplicirana tj. volim komplicirat stvari..hah
--> hiperaktivna:D
--> blablabla..
>

x_KONTAKTI_x

MSN: jag0dica@hotmail.com
ICQ: 395-710-057
e-mail: barbaach@net.hr

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

blogeri koje znam:

Lidač d orbit žvakalica
Vanja d rhcp fan
Laura
Košak
Kika & Kim
Dijana
Tonček
Tinika

blogeri koje nepoznam:

Nirvana's Angel:)
Natalie
Mateja
sisterice
Anitach:)
tratinchica:)
wandy
Franka
neSSa
Tjasha
Anitach and Barbach:)

ou jea

Image Hosted by ImageShack.us

***
-friends are always there, lasting,
laughing, sharing always for you.
friends are forever remembering
the importaint things.friends
understand when there is no understanding.
friends are buddies.friends give space.
friends know meaning of smiles,
frowns, laughter, tears.friends are
special treasures, THEY ONLY HAVE
VALUE FOR YOU-

***

četvrtak, 07.06.2007.

A walk to remember...

Ei ljudi:)
evo mene z novim postom...
hmm..pa ovak..Mimač(supač frendica z razreda) mi je
dala jedan filmic po imenu ''walk to remember'' kaj u prijevodu
znaci ''Šetnja koja će se pamtiti..'' i moram
reci da mi je to najbolji film kojega sam ikad pogledala..
u 2 dana pogledala sam ga 6x..jes jes..i moram objaviti
post o tome filmeku jer je stvarno onak...supač:)
i mogla bi ga gledati 10x na dan..al nažalost nemam tolko vremena:(
dakle ovak..

Image Hosted by ImageShack.us

Gimnazijalci Landon Carter i Jamie Sullivan doimaju se kao prilično nespojiv par. On je mladi razmetljivac uvijek na korak od krive strane zakona, a ona kćerka lokalnog svećenika. Sudbina ih ipak spaja kada Landon mora odraditi jednu od svojih neslanih šala, koja je gotovo koštala života novog učenika u školi. Kao jedan od krivaca, Landon mora volontirati u zajednici i glumiti u školskoj predstavi. Za pomoć u pamćenju uloge obraća se neuglednoj, ali bistroj i pouzdanoj Jamie. Mlada Jamie puna je ideala i planova – jedan od kojih je i vjenčanje u crkvi, u kojoj je bila vjenčana i njena pokojna majka. Jamiena religioznost daje njenim namjerama dosljednu čednost. Veza ipak jača, no mladom se paru na putu prema sreći priječi – velika tajna...

otkrijte sami koja je to tajna..pogledajte film:)..preporucujem vam ga:)
hihihih...mda.


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
hihih..koji macan:)..bila bi mi čast glumiti v filmu nekom z njim:D


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
hiiiiii...pogleč ga:):)

i ovaj KLIKNI TU za pregled kratkog sadrzaja filma..nebu vam zal:)

hihihih..i to bi bilo to:)
i ovoga..jos jedamput kaj velim..pogledajte film:)
OBAVEZNO!:)
da..a sad idem...hihihi..ajd..uzivajte...pusaČ:)



komentari (27) print#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.