< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by Tincha

Opis bloga

-> hmm,.,trenutačni izlijev
inspiracije i žeLje za stvaranjem rezultiralo
je rođenjem ovog malenog blogića...
,.,dakle i ja se po onoj staroj '' Kud svi tud i maLi Mujo''
odlučih na stvaranje posljednjeg krika net mode zvanog blog.
,.,pisat cu uglavnom o svemu i svacemu pa ono,.,užiwaite=)

Image Hosted by ImageShack.us

Me, myself and I...

--> moje ime: Barbara
--> živim u: Nedelišću
--> nadimci: Barbač, Barbačica
--> imam 14 godina
--> riba u horoskopu
--> idem u 8.a razred
--> imam 5 pesonji:)
--> slušam:skoro pa sve:)
--> love life: hmm..slobodna o.O
--> ocem iti v Pariz:):)
--> spremna sam delati sranja kad god hoces:)
--> volim nositi rajfove
--> velika sam spavalica i kolko god
dugo da spawam, sna mi nikad dosta:)
--> vesela sam, vedra
--> vječni optimist
--> jako sam snalažljiva
--> užasno djetinjasta
--> znam biti jako bahata i bezobrazna
--> užasno komplicirana tj. volim komplicirat stvari..hah
--> hiperaktivna:D
--> blablabla..
>

x_KONTAKTI_x

MSN: jag0dica@hotmail.com
ICQ: 395-710-057
e-mail: barbaach@net.hr

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

blogeri koje znam:

Lidač d orbit žvakalica
Vanja d rhcp fan
Laura
Košak
Kika & Kim
Dijana
Tonček
Tinika

blogeri koje nepoznam:

Nirvana's Angel:)
Natalie
Mateja
sisterice
Anitach:)
tratinchica:)
wandy
Franka
neSSa
Tjasha
Anitach and Barbach:)

ou jea

Image Hosted by ImageShack.us

***
-friends are always there, lasting,
laughing, sharing always for you.
friends are forever remembering
the importaint things.friends
understand when there is no understanding.
friends are buddies.friends give space.
friends know meaning of smiles,
frowns, laughter, tears.friends are
special treasures, THEY ONLY HAVE
VALUE FOR YOU-

***

ponedjeljak, 23.04.2007.

x_ ja sam taj koji smeta svima _x

heLLou everybody:)
no lidač..evo ti novoga posta:D
btw/..neznam o čemu da pišem
pa bum dela jednu pjesmu o meni koju je izmislila moja malja anitaČčč
faja anita:)
i jos nest...ovoga..u pjesmi ima par stvari koje su ne bas tocne,
ali su stavljene tu radi rime...tak da si neki neke stvari krivo ne shvate:)
pa..evo vam na...

Image Hosted by ImageShack.us

Barbara

U jutro kad se probudi ,
ne da joj se s kreveta stati,
ali mora ići zube prati,
radije u strop gleda,
dok se ne preda,
i ipak stane,
i onda plane,
jer je stala na star i ljepljiv bombon,
koji je odletio na plafon.

Kad se sprema za školu,
udari svoju sestru golu,
uzme svoj red bull,
jer ona je tako kul,
kupi neki čips,
i potpiše se nekom malom na gips.

Kad stigne u školu,
razgovara sa svima,
mnoga djeca ju rado ima,
ona je moja malja brbljava teta,
ponekad i krereta.

Pod satom često spava,
i trese se kao krava,
bolje to nego da se naterava,
ili izderava.

Ima plavu, frkavu kosu,
često je vidimo u crnom šosu,
ali dobra je ženska ona,
jer ima klona,
i to Anitu,
koja miriše na friško pečenu pitu.

Svaki dan se skupa gube,
i jedu majonezu iz tube,
baš su grube,
te crne koke.

I tako će se one zajedno gubiti,
dok se neće izgubiti,
i ako nisu umrle,
žive zajedno još sada,
do bog zna kada…


hehe..eto..činjenica koja nije točna onak 100% je da sam plavuša..
..da ujutro udarim svoju sestru golu, lol i jos kaj nije istina
je da me često vidite u crnom šosu:D..hehe..kao što vec rekoh..
to je tu samo zbog rime:)
ajd..užiwaite..
ki$$y ki$$y=)




komentari (72) print#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.