listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Materi za dišpet

Linkovi


Blog.hr
Blog servis

Ja bi stavija mejl i svoju sliju , ali ne smin zbog radi pedofilaca

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

15.10.2008., srijeda

Mama, sretan ti rođendan !

Materi je bija rođendan. Došli su nona i nono. Donili joj kuhinjske krpe i kavu za rođendan. Onda se ona po ure divila. Ajme lipe krpe od pravoga bumbaka. Ajme jubilarna cigla. Takvu kavu najviše volim. Ajme kako ste se sitili. Ajme niste tribali. I sve tako. A ja san sta ka na iglama i čeka kad če torta. Čeka san ja i oče li se nono sitit ispričat kako je vata ženske kad je bija mlad. Ne može se sitit kako se zovem ali se svoje mladosti od prije dvista godina siča kada je jučer bila. Meni to gula slušat ali mu nona ne da. Uvik mu govori da je stari jarac i da ne kvari bidno nevino dite. A nono se samo smije. Nono meni uvik da sitnih para za đeparac. Da bi on i više ali nona drži kesu jer da bi on sve poloka i prokurba. Bidni moj nono. Ja se neču nikad ženit.