Design by: Bibi
Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

O MENI...

Ovo sam ja-Dijana
nemojte se prestrasit,hehe
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


IME:DIJANA
DATUM ROĐENJA:18.09.(DJEVICA)
ŽIVIM U:ZAGREBU
My adress: dijana992@hotmail.com
dijana1992@net.hr,lovelydijana@gmail.com
My msn...dijana992@hotmail.com
...idem u 1.d XVI.gimnazije.. :)
VOLIM:FRENDOVE,
FRENDICE,
OBITELJ,JEDNOG DEČKA,
IZLASKE,SPAVAT...
=)PRIČAT NA TELEFON,
DOPISIVAT SE...,MSN,
TRAPKE...,GLEDAT
ZVIJEZDE...,LJUBIT SE...,
MOOOOOORE....,
KVART(nakon nekog
vremena dosadi),
SITNICE...,PARFEME...,
SAPUNE...,SVE ŠTA MIRIŠI...,
POMAGAT...,MUZIKU...,EKIPU S MORA...
PLESAT...,GLUPIRAT SE...,MA STVARNOOO
SVASTAAA VOLIM...ovo nije ni polovica
onoga sto volim...hehe

Malo slikicaaa:

TRI DAMICEEEE....,hehe
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

JA...! :P
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Najslađi par na svijetu...moja seka i njen dečko!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

My sis....agaaaain!!!!! :) the beeest
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Nadya!!!! ;) Moja seeeeekica....:) najljepsaaa je(tamnokosa ljepotica)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Petrica...moja seka(jesam spomenula da ja prekrasna??? hehehe) !!!! ;)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

TINA I SANDRA...=) moje dvije suuuuuuuper frendice...obje su prekrasneeee:)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Opet ja...haha
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

My picture..agaiiiin....hehe
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

My sis...:)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ah...ja...hehehe
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

MOJA BEST FRENDICA PETRA...LJEPOTICA...!!!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ANJA,JA i KETY...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

MAČAK,A PIJANAC???HMM...cega sveee nema?
Image Hosted by ImageShack.us

KOŽINA U SREDINI...;)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

MAKY I PETRA(PROŠLE GODINE)...;)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

JAAAAA...,hehe...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

NE VOLIM:
BEZOBRAZNE,UMIŠLJENE,
BAHATE I DVOLIČNE LJUDE...
POVRĆE,
KAD MENE
ILI MENI DRAGE OSOBE
NETKO VRIJEĐA A NIJE NAS
NI UPOZNO...,LIJENE(a i ja
sam lijena ..hehe)...
ZATVORENE...ITD...
KAO OSOBA SAM:VEDRA,
VESELA, PONEKAD ZNAM
BIT ŽIVČANA(PMS),SKORO
PA UVIJEK DOBRE
VOLJE...ALI OSTALI ZNAJU
BOLJE KAKVA SAM...,


Volim kada su decki...
originalni..kada imaju svoj stav i kada
znaju sto zele...kada su neobicni i vrte
svoj film u glavi...kada se ne obaziru na druge
i kad im nije tude misljenje vazno nego
prvenstveno sami sebe slusaju...
svida mi se kad mogu cure spustit na zemlju
kada je to potrebno i kad su u stanju rec da je
cura nesto pogrijesila...ali volim i kada nesto lijepo
cura napravi da to pohvali...
mora imat bar malo smisla za humor...
bit donekle pametan(od mene nije teze
bit pametan) hehe...
i previse sam rekla...sta ne?


BAVIM SE:LATINO-AMERIČKIM
PLESOVIMA I....MANEKENSTVOM
(ne vise,zdebljala sam se ko prase,hehehe)!!!
SVIDA MI SE:"ONO STO TE
NE UBIJE..TO TE OJACA"
ONO "AKO TRAŽIŠ
PRIJATELJA BEZ MANE,OSTAT
ĆEŠ BEZ NJEGA"...
ŽELJE:PUTOVAT,UPOZNAT
SVIJET a i samu sebe :) ....
NAJBOLJI GLUMCI:CHAD
MICHAEL MURRAY,
OLSEN TWINS,KEIRA KNEIGHTLEY
...Orlando Bloom :)
SLUŠAM:STARCE...MJUZU...
MA
SVAŠTA...=)
NAJDRAŽI PREDMETI:
hmm..nema takvog... :)
NAJZGODNIJA POZNATA OSOBA:
LETICIA CASTA,MONICA BELLUCI,
SELMA HAYEK,SHAKIRA,
CHRISTIANO RONALDO...MMMM(HEHE),
IKER CASSILAS...I JOŠ NEKI...
a sad je bilo dosta,i previše
znate o meni...
uf,kolko vas je bilo na mom blogu od...08.01.2006.:
Free Website Counter
Free Website Counter



DDelicate
IIndustrious
JJealous
AAdventurous
NNaughty
AAmorous

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

MOJA MALA ABECEDA(važni stvari i osoba):

A:
Andrea Kozina(odlična frendica,s njom
bi mogla od 0-24 pricat)
Anja(također,ljubica moja)


B:
Bruno(super frend...)
Britney Spears(Fantasy)-naj parfem i ona
njena pjesma Everytime-obazavam juu
Blizanke Olsen-najdraže glumice

C:
Christiano Ronaldo...mmmmmm(to je
dovoljno za rec...mislim da je svima
sve jasno,hehehe)

D:
Dinamo..hmm...pitam se zas sam
dinamo napisala:)
Dora...super frendica...
Dodaci...volim ih stavljat na sebe(nausnice,
narukvice,prsteni,lancici...ma svee)
D&G-light blue-super parfem

E:
Engleski...obožavam taj jezik...
energija...puna sam je...hehe

F:
Francuski...(ipak je taj jezik bolji...mmmm)
Fizika... :S

G:
Goran.stariji brat i jedna od najvažnijih
osoba u mom životu...puno mi znaci i on
i razgovori s njim,da nema njega...ja mislim
da doma ne bi prezivjela:)
Glazba...obožavam ju...al ne
sve vrste :P

H:
hmmm...ne znamm
h&m(shopping)
hehe-obozavam se smijat

I:
iskrenost...to volim kod ljudi..
iskrice(mislim na ljubavne) :)

J:
Jahte..nešto predivnooo
Jagode...moje naj voće...
J.Lo-live-mmm...fino mirisi

K:
Krevet...spavanje...jupiiii
Ketty...super frendica
Komedije...volim te filmove
Kemija...ne mislim na kemiju kao predmet
vec kao kemija izmedu dvoje ljudi:)

L:
Leticia Casta-najzgodnija od poznatih...hehe
Lampa...sto jos reci o tome...po tom sam poznata:)

Lj:
Ljubav..(obožavam ju)i treba mi

M:
Monica Belluci-također jako zgodna
Mobitel...bez te male stvarčice ne mogu
Mama-ponekad me živcira...al mama je mama
Minice(suknjice)-neugodno mi je u tome

N:
Nakit-volim
Nadya-super cura koja mi puno pomaže...
i puuuno ju vojim..hehe! my sis!!!
Naomi Campbell-Cat deluxe-njami,hehe

O:
Obitelj....sve ih jako volim i puno mi znače,
znaju me zivcirat...al..ono ludi su:)
Oci-obozavam velike oci ...izrazajne oci

P:
Petra-moja sekica...volim ju najviše na svijetu,selim
se kod nje...(da bar...hehe)
Prijatelji...imam ih puno i jako mi puno i znače...
ne bi mogla bez njih...;)
Ples...kako ja obožavam plesat...
i pjevat...

R:
rrrrrrrrr....nemam pojma...

S:
Spavanje...?!ma šta će mi to...tulumarenje je bolje..hehe
(volim ja spavat...)
Srebro...(ili bijelo zlato)
SEKA(Maja)-kad mogu kod nje prespavat onda
ju volim:) heheh
ma salim se...okey je ona
Sandra-nasa frckava sandrica...
supeeeeeeeeeeeeer freeeendica:)
i prekrasna cura

T:
Tulumi...joj kao ih volim...hehe=)
Traperice-moj najdraži odjevni predmet....
Tina-mojjaaaa suuuuuuuper frendica...:)
i ona je prekrasna....

U:
uuuu...??! lol

V:
Votka..heh=)
nikad probala :P (yeah right)
Z:
zzzzzzzzujaaaa(ne žuja nego zujaa)...hehe!!!
cesto zujim okolo:P


kissss!!!! :)

FRENDOVI

**!!!PETRA...B.F.F.-SEKAAAA BROJ 1!!!**
NAJ FRENDICA,UVIJEK
MI POMOGNE...
MOJA SEKICA!!!HIHI!!
VOLIM JU NAJVIŠE NA
SVIJETU,uvijek je tu kad mi
zatreba...
ZGODNA...!!! voli svog MAKY-A!!
prelijepa je...al...zauzeta...zao mi je
decki:P


**!!!ANDREA K.!!!**
ONA JE SUPER CURA,
UVIJEK JOJ SE
MOGU POVJERIT...,
drago mi je sta smo
ostale u kontaktu...
iako je ona sad u srednjoj
LIJEEEPA je...
pogotovo kad je frckava:)


**!!!NANA-my second sister...!!!**

ONA JE MOJA DRUGA SEKA...
MOGU JOJ SVE REČ...UVIJEK
JE TU KAD JU TREBAM...,
PODRŠKA,SAVJETNICA....
MA SVEEEE...
TA JE CURA PREDOBRA... I TAKO
LIJEPA...ZATO DEČKI
ŠTA ČEKATE? HEHE
LOVE YAAAAA
AH...DA ZABORAVILA
SAM REČ DA IMA PRESLADAK
GLASIĆ...


**!!!SANDRA!!!**
ZGODNA...
UVIJEK SAM PRIJE NJOJ
TRČALA PO SAVJETE,JER MI
JE UVIJEK
REKLA NEŠTO
SUPER...,U ZADNJE smo se
VRIJEME POCELE OPET VISE
DRUZIT...
UGLAVNOM,ONA JE SUPER
CURA KOJA UVIJEK
IMA PAMETNE POSTOVE,
I JEDNA JE OD NAJBOLJIH OSOBA
KOJE SAM IKAD
UPOZNALA!!!! =)
P.S.
JAKO VOLI SVOG
DEČKA JANA!!!!cak vise od svoje kose:)
heheh
salim se malo


**!!!TINA(KRISTINA)!!!**
ONA JE PRAVA LJEPOTICA,
UVIJEK JE
SPREMNA NA ZAJE*******.
SUPER CURA...!!!=)
peeeerverzna jeeee...
i prvo sta joj padne na pamet
su peeerverzije :D
hehehe...
prenosi to sve na mene...
loool


**!!!BRITA!!!**
a...sta da kazem...brita je brita...
nasa osmasica..prelijepa je
i puuuno iznad svojih vrsnjaka...
pametna mala:)
hehehhe

**!!!TEA...OFCA!!!**
tea...sta da kazem za nju....
predooobra je...
frckava....lijeeepa...
zaljubljenaaaaaa
i pametna..
ide na sva natjecanja...
ah...:)



**!!!P!CEK!!!**
mala slatkica...
opasna je ona...haha
ma sve super o njoj....
kizzaaaa

**!!!MARIJA!!!**
ONA JE NOVA CURA
U NAŠOJ ŠKOLI KOJU
SU JAKO DOBRO
PRIHVATILI...SUPER SE
UKLOPILA...MALA
SLATKICA,ZGODNA I
UVIJEK SUPER
OBUČENA!!! =)
UVIJEK RAZUMNA...
I ŽELI POMOĆI!!!
=)
ODLIČNA JE!!!

**!!!LEILA!!!**
super je...
prije nismo bile u tak
dobrim odnosima..
al je ona fkt cura s kojom
mozes pricat...
:)
mozda idemo skupa u srednju


**!!!MARINA!!!**
ONA JE MALI ANĐELČIĆ..
HEHE!!! SUPER JE...UVIJEK
IMA POSEBNE I FORA ZURKE...
POVJERLJIVA!!!! SLATKA!!!
super plese:)


**!!!PETRA M.!!!**
super cura iz razreda...ove godine
smo si postale supač...luv ya...
mali vražičak...=)
oboooooozavm juuu :)


**!!!SELENA!!!**
SUPER CURA...ŠLATA DECKE PO RAZREDU...
MA LUDAAAAA JE ONA...ne znam sta bi nas razred bez nje
HEHE



**!!!KRISTINA!!!**
okey cura...
mozes s njom pricat...
voli se zezat...
al..je cesto u depresiji...
:)


IMAM JOŠ PUNO,
PUUUNO FRENDICA!
i sve ihhh puuuno
vojim...
sorry kaj vas sve nisam napisala


A SAD MALO
MUŠKI DIO...



**!!!SANDY!!!**
MOJ NAJ NAJ FREND...UVIJEK
ĆE MI RADO POMOĆ,I
STVARNO JE OSOBA OD POVJERENJA...
STVARNO JE POŠTEN,DOBAR I SVE SUPER
O NJEMU...
NISMO SE DRUŽILI DO KRAJA 3.
RAZREDA...,AL KAD SMO POČELI
FAKAT SMO SI SUPER...!!!!!
SVE NAJ NAJ!!!!! =)
ima...cvrst karakter i kad kaze da je
nes tak..onda je tak...
ma..dooobar je on

**!!MENDES(TOMO)!!**
super je on... :)
samooo..nesretno zaljubljen...
:(
uvijek se zeza...
mozes s njim i ozbiljno
porazgovarat...
:D

**!!BRUNO!!**
ČESTO SE S NJIM
POKAČIM,
AL OPET NEMREM
REČ DA MI
NIJE SUPER...=)
luud je...i dobar...
uvijek ce pomoc


**!!FILIP**
hmm..znatizeljan...brbljav...
bezobrazan...zlocest..
(za ovo bezobrazan i zlocest see
saaaalim naravno...)
on je fkt dobar...i povjerljiv...:)

**!!ROBY!!**
legenda kakve niiigdje nema...
da njega nema u razredu..mi
stvarno ne bi prezivjeliii
al..stvarnoo...
on je glavni zajebant...
i mislim da kad bi trebala nes furat
na
pusti otok to bi bio on...
fakat mi ne bi bilo dosadnooo
:D

**!!STJEPAN!!**
uuuu...s njim sjediiim...:)
hehhe
on je fakat super decko...
uvijek za zezat...
al..kad treba bit ozbiljan on to je

**!!IVAN!!**
hmm...malo se svadamo...malo ne...
okey..je on...
al...brzo zivce izgubiii
ehehhehe
:)
sve u svemu kao sto rekoh...
OKEY...dobar...:)


A S MORA MORAM SPOMENUT...
DEČKI:
DOMAGOJA...,ANĐELA,BRUNU,BAJU,
ZVONKA,IVEKA,MATEA,SVENA,
00ZLATKA,ROKA,DUJU,
TESLU,JOSIPA,TONIJA,MATEJA,LUKU,
NIKOLU,DEJANA,LUKU,BARIĆA...
KARLA,LUKU...I JOŠ PUNO
NJIH...
CURE:
ANJA,KETY,ANA,IVANA,SANJA,DONNA,
GABI,JELENU...ITD...
pusaaaaa svima...

LINKOVI

**!!!PETRA-B.F.F.!!!**
**!!!SANDRA!!!**-moja preedobra frendica
**!!!Seka...:)!!!**
**!!!KORNELIJA-ona je fkt okey..ne poznam ju najbolje...al...sve super o njooooj!!!**
**!!!TEA THE OFCA!!!**
**!!!FIKI...CAR...:)!!!**
**!!!LEILA!!!**
**SEXY SEKICE**
**!!GADURAA!!**
**!!!GADURA DIZAJN!!!**
**!!!LUCIJA!!!**
**!!!MARIJANA!!!**
**!!!MAJA!!!**
**!!!IRINA!!!**
**!!MYSTERIOUS GIRL!!**
**!!!NIKA!!!**
**!!!LEANA!!!**
**!!!REA!!!**



Cursors

BZVZ :)

PIŠITE MI KOMENTARE...NEĆU SE
LJUTIT I AKO KOMENTARI BUDU MALO
ZLOČESTI...SAMO NEMOJTE BIT' PREVIŠE
ZLOČESTI...NADAM SE DA VAM SE MOJ
PRVI BLOG SVIĐA........BIG KISS....


adrese sam mijenjala...par puta...blog uredivala...ufff...dosta...
uvijek...nes novo:)
sad mi se jako svida mijenjanje dizajna...
pa...to sad malo prakticiram...hehehhe
kad se samo sjetim...
moj blog..prvih pola godine..ajme...sram me bilo:)
nisam nis jos znala..
sve onak..jadno..
one bljestece slicice..posvuda:)
heheheh
nadam se da je sad bolje..i da vam se svida...
I NEMOJTE ZABORAVIT...MOJ BLOG SLAVI RODJENDAN 26.11.hehehe
26.11.2007.ce mu bit 2 godineeee... :)

srijeda, 01.11.2006.

hejla!!!

evo i mene...etooo...danas sam bas dobre volje....rijetkost...hehe(ma sala...cesto sam ja dobre volje..al to brzo "splasne"...)
ne znam zas..doslo mi ...hehe
slusam muziku..na msn-u sam...gledam telku...pisem post...uuu...pa kolko ja stvari mogu odjednom...
ma...kod mene nis novo..sve po starom...
ovaj tjedan se idem nac sa ekipom s mora...pa cu napokon dobit duuugo obacavani cd sa slikama...s moraaaaaa...jeeeej!!!!
jedva cekam...pa cu stavit slike na blog...
a do tad ...evo spot....


zaboravila sam rec da je u subotu na rodendanu bilo suuuper...
i jucer...isto....na noc vjesticaaaaa....

pusaaaaaa



| komentari (10) | print | # |

<< Arhiva >>