Praktički ništa

24.10.2006., utorak

strejtbam

Evo ja pišem post nakon dugo vremena,iako sam napisaala jedan prije mjesec dana
al mi ga se nije dalo objavit jer ovo pišem u worde pa kopipejstam na internet.
Uglavnom nema niš novo,sad sam pila neke kapi za imunitet.
Ide se u školu,i tak prolazi to i jedva čekam vikend da opet postanem vesela i
šta već sve donosi vikend.Neznam kaj da uopće više pišem na blogu pa sam ga
prestala pisat,nije mi ga se dalo više imat,ma ja to malo sa prekidima.
Tu i tamo napišem,pa prestanem i tak.Uglavnom opet neam baš kaj za pisat pa se
možda posvetim glupostima kao i svi ostali ljudi
ŽIVOT JE KESTEN.
Neznam zašto ali je,mo je crvljiv,al debel je crv unutra i nebi ja dalje o
tome jer je to privatna stvar.
Slušam juth of d nejšon a neam pojma zašto.Slušam,valjda jer se priča o suzanu,
koji je otišao sa 12 godina,zato što ga je ćaća ostavio i nije mu rekao da zaslužuje bolje
(u našem slučaju suzan je ostavljen u parku)
Kupus je zelen a rajčica crvena.
Jedite banuni u 4 uri,da vam ne dođu huni.
Također pojedite malo supice za ova hladna vremena,al malo ju propuvnite ipak.
E,da,još jedna loša vijest:nema više zaliha kolorkija,baš sam pojela svoj zadnji kolorki u
petak popodne.bio je iskričavo zelene boje i kad bi se malo bolje potrudila,osjetila sam nekekav,kao okus jabuke.
Daleko je zemlja apaša,daleko je ruska mafija.
Frak od paperja i nečega još.
Evo,preko ovog posta se zahvaljujem kekki na njezinim cedejima s covekom bez sluha.
E,da,nisam napisala prošli mjesec post o hendrixu jer je bila obljetnica njegove smrti.
Znači da je 18.9.70 jimi hendrix i prošlo je već 36 godina od njegove smrti.Umro je u hotelskoj sobi tako da se predozirao
sa jakim njemačkim tabletama za spavanje,vinom i amfetaminima. U neko doba kombinacija tih tableta,vina i amfetamina
uzetih tijekom večeri izazvala povraćanje.Ono što je povratio-većinom vino i neprobavljenu hranu-udahnuo je u pluća,
što je izazvalo prestanak disanja.Osoba koja nije omamljena osjetila bi poriv za kašalj i iskašljala bi sadržaj,ali Jimi je bio u nesvjest..Tijekom prošle godine,to je već počelo učestalo,da bi se Carmen Borreo(grupi) budila kad bi ga čula da čudno
diše i u nekoliko slučajeva,očistila mu dišne putove,ali tog oblačnoj jutra 18.rujna,1970,nije bilo anđeoskog spasa,
već su ga okolnosti i izbori doveli u tu hotelsku sobu.U neko doba ranog jutra,kad se ostatak Londona budio Jimi je
preminuo u dvadesetsedmoj godini života,baš kao što je i predvidio,nije doživio svoj dvadesetosmi rođendan....
Doviđenja i Laku noć.
E,da zaboravila sam vas pitat:jeste znali da pauci smrde?e pa da i to jako,kad ih se nađe više u jednoj staklenci.
Imala sam pauke,koji su se nakraju poubijali i zavladao je opći potop jer je pala kiša,a ja sam ih ostavila vani.
zvali su se ovak:boris.najvažniji i najblolji
moris:poubijao je:
loris i doris
zatim nekoliko kučnih pauka
i šorisi-to su bili svi šumski pauci,znali su skakat,tu je bio problem.


<< Arhiva >>