Praktički ništa

12.09.2006., utorak

Mmmmm......KOLORKY RULZ!

Da,započetak kolorky rulz.Kolorky je jedan nadasve simpatičan sladoled.Zapravo to se nebi dalo nazvat sladoledom iliti
ledenom kremom,to je zapravo smrznuta boja,kao što mu ime govori.Dođe dvijeipolkune,
to je kada ste očajni nedjeljom jer niš ne radi pa idete po kolorki.možete ga nać
u svakoj bolje opremljenoj videoteci,i da...uglavnom kul je,ofarba ti jezik i zube.
evo počinje nam drugi tjedan školovanja,već je prošo vikend.
Bio je dobar,petak je pala kiša
al sam pila Dar jeseni(devet i pol kuna,zahvaljujuć masterflomaster,zbog nje su ga poskupili,prije
je bio čak 8 i 30).U subotu sam se zapila ko govno,pila sam votku iliti majku.
Bilo je otvorenje novog
kafića Zihera u kojem je sve bilo po 5kn.To je bilo dobro....
sad krećem u npve pohode,takozvano žderanje grožđa.
tu mi neš svjetluca i nedrži mi to baš vodu.
pošto je ljeto završilo,evo dajem popis naše djece koje smo imali(neke i izgubili,
a neke i prisvojili)preko tog divnog godišnjeg doba:
Suzan(usisavač,meni najdraži,jedna osoba ga je putnula u krivo grmlje pa su ga ukrali)
Epilepsija(djete velike glave i kartonskog mozga)
Uremije(nasmijano u bilo kojoj životnoj prilici)
Gonoreja(bila je plaha plastična djevojčica,brzo je otišla u zaborav...)
mama je u pravu(za prijatelje,mama je uvijek u pravu.)
i malo crveno djete bez jedne i pol noge.

<< Arhiva >>