Praktički ništa

06.06.2006., utorak

Eh....vratila sam se s izleta...išla sams razredom na dva dana u biograd.Iako je bila nedjelja,pila sam.
Kupih si konjak i to sam popila,nisam se jako zapila,iako mi se drugi dan još osijećao zadah....nije bilo
baš nešto prekul,bar meni.Fino sam se ispekla na suncu kad smo išli na kornate,spavala sam na brodu
na palubi pa mi je boja lica ista bila kao i boja majice.Moram također napomenut da sam se skoro izrigala
dok sam se na valovima drmala.Uf!I onda,uglavnom,sam se osijećala omamljeno.Još smo morali gledat
neke glupe izložbe u crkvi.I da,štogod,loše sam volje,iako sam napisala novi post.Spava mi se,a neda mi
se spavat,gledam bibin svet i upravo je PREĐO na televiziji,da jelena.Danas sam baš išla po internetu pa
sam našla neke riječi pjesama od six packa koje nemam kao što je pjesma:second-hand,umesto osmeha
,reci ne,paranoik,ništa mi staro ne nedostaje,ne pitaj,jutro ozbiljnih planova,dosadan dan,daleko blizu daleko
,bordel planeta,betty.Ako itko slučajno ima te pjesme,bilo koju od tih,molim nek mi pošalje na moju adresu:
aerosmith@net.hr,ak mu se da...a nek mu se da,i zato dobri ljudi šaljite mi te pjesme!Jedva čekam zadnji dan škole

<< Arhiva >>