Praktički ništa

17.04.2006., ponedjeljak

Turneja po Dubovcu iliti starom gradu Dubovcu,prisustvovanje slučajnog,ali brutalnog ubojstva nevine mačke i nakraju poražavajućeg odlaska u videoteku po vodu za 0.5 kn,al ne-to je 5.5 kn!

No da počnem ispočetka…znam da je to čudno što pišem usred tjedna,ali naša prva
Turneja milo,morala je biti zapisana istog dana.
Dakle,navodni članovi benda bez gitaristice i
glavnog vokala sus e uputili na stari grad Dubovac.
Pri penjanju Na stari grad Dubovac vidjesmo slučajno,
ali brutano ubojstvo mačke
Koja je samo nas članove benda
kao drugi fan pratila…stigavši na stari grad
D.(uz prolazak močvare koja je bila puna
komaraca i popraćen miris kravljeg izmeta)
odlučili smo ne ič na glavno brdo,svima znano,
lijepo zbog pogleda na panoramu jer su se
tamo neki ljudi seksali.valjda.Vidjeli smo
panoramu na jednom drugom dijelu i
ustanovili da je to zapravo Split i zvali
smo dinota(ajde dinu da bude ispravno)
dvornika,ali nas valda nije čuo.I tada smo
odlučili svoje putovanje završiti silaskom
niz stari grad Dubovac ali onim šumskim
putom.Tamo smo tejkali pikčurse sam
mobitelima i naposljetku shvatili da smo
žedni i gladni.ALI.Tada je počela kiša,i dobro,
sišli smo mi niz stari grad Dubovac i odlučili
otić u benznsku pošto je mili debelo(jelena)
imala 20 kuna.ALI.Čovjek koji je radio u
benzinskoj nam je zatvori vrata pred nosom.
doslovno.onda smo mi tamo još malo ostali i
prosvjedovali,ali je čovjek rekao da se maknemo,
a mi kao poslušna djeca ga poslušasmo.Krenuli
smo dalje uz Rijeku našli se pored razrušene
tvornice i nastavili put po nečem kamenom da
bi nakraju došli do mosta.Stilgi smo nekako do
videoteke i kupili tamo čipi-čips i janu običnu,a
dečko u videoteci nas je pitao dal bi mi pivu,ali
ne mi ne pijemo rekosmo,a jelena se vratila za
minutu pa je pitala dal prodaju vino.Znate odgovor.
To je otprilike to za ovu večer.Još smo utvrđivali
jeli nače jezerce jezero ili močvara….

<< Arhiva >>