Praktički ništa

28.03.2006., utorak

EVO VAM NOVOG POSTA,STE ZADOVOLJNI??

Evo mene nakon dugo vremena,pišem post na zamolbu jednog kretena.
koji kul vikend sam imala,na prvi pogled je jadan,al kaj se tu izdogađalo….
morali smo ić na duhovne vježbe u novigrad na dobri,užas,istina,ali ja i cura iz
mog razreda smo si kupile svaka vranac i odlučile se zapit,ona je kupila vino,ja
ga pokupila i mi krenmule u novigrad,navečer se zapile,otkrio nas svećenik,ja sam
se izbljuvala pred njim,al on niš,malo je vikao sa smo stoka,đubrad i te stvari,
mislio je jednu curu vozit kuči,al niš od toga,na kraju nije.ujutro nam nije niš,malo
je bio ljut..al uglavnom,bilo je to kul napravit u samostanu,da leo,bilo je veoma kul!!
kako je ovaj mal post,al neam o čemu pisat...stavit ću sliku koj dan.Kak mi se neda učit sad
veoma mi se neda.........................................................................................................
....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
.............................................................................................................
.........................................................................................................
....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
a href="http://imageshack.us">Image Hosted by ImageShack.us.........................................................................šta sve radi kopi,paste,hvala bogu što su to izmislili,kopi,paste rulz!!

<< Arhiva >>