Praktički ništa

03.02.2006., petak

JOOOOOO.......

E,baš jao,ovaj tjedan sam se baš naradila!cijeli tjedan učim,
dođem navečer doma i opet učim,pa se ustanem ujutro,rano,
pa učim,i tako cijeli tjedan!Naradila sam se ko konj!Jebote sve me
boli i još k tomu ne smijem još ovaj tjedan van!popizdit ću tu doma!
Al gotovo,samnom,idem malo preć na kurta cobaina,piknut ću ulomak
iz njegove knjige,pa da vidite kako je taj čovjek bio bolestan!

evo:''Imao je mačku po imenu quisp,i bojio mu krzno(Sa svojom kosom zajedno)
u crveno,bijelo,plavo,koristeći cool aid smjesu za sokove.Dozvoljavao je quispu da
ima seks sa zečicom stew.Stew je imala neobičnu vagina
koja je fascinirala Kurta-maternica joj je bila izokrenuta prema vani-a kurtu je bio običaj
da joj gura olovku unutra''

Ulomak iz Kurtova dnevnika:''muškarac sam od 23 godine,a lučim mlijeko.
Grudi mi nikad nisu bile tako bolne,čak ni kad bi mi prijatelji u autu zavrtali sise.
Mjesecima nisam manstrubirao jer sam izgubi maštu.Zatvorim oči i vidim svoga oca,
male djevojčice,njemače ovčare,spikere na televiziji,ali i ne pohotnu golu ženu napućenih
usana kako drhti u exstazi.Vidim guštere i male dupine.''

Ima još toga,bio je jako napastan čovjek,tak se znao dogovorit neš s frendovima,pa ih zajebat,il
jedan lik iz,mislim,sonic youtha je svaki dan ujutro povraćao,a on mu je stalno htjeo držati kantu
jer ga je ta povraćotina fascinirala!Uvijek je ushićeno očekivao jutro da dođe da taj lik povraća....
ma bio je zakon lik!

<< Arhiva >>