Praktički ništa

19.01.2006., četvrtak

ah.....................

Evo,morala sam mijenjat svoj blog,zbog glupih budala iz mog razreda!Mislim,otkrili
su mii stranicu bloga,pa su mi isprintali moje postove,i to dijelili po školi i izvan nje!!!!
Jebem ti kak me to naljutili,ubit ću ih,majke mi!Sav moj trud je nestao zbog tih budala
u razredu!!!!!!!!!Morala sam to napravit jer se bojim da to ne dođe do mojih staraca i
do profesora u školi,jer sam tamo opisivala svaki svoj vikend....al da se više ne živciram
evo,skoro je završio prvi radni tjedan,SLABO MI JE!Morala sam pročitat knjigu od 420 str ovaj tjedan
jer mi se nije dalo čitat po feriju,još to i + zadaća....sve me boli!Morali smo dat nastavnici iz engleskog
svoje vježbenice,koju ja nisam našla,pa sam morala brisat cijelu sestrinu i ponovno napisat!!!
Ja sam u morna,i jedva čekam vikend!!!Ah,alkohola,alkohola,alkohola......

<< Arhiva >>